15 Reacties

2 jaar geleden

Ikea Krummelur. Komt goed uit de test van de consumentenbond. 2 jaar intensief gebruikt en nog super netjes en stevig voor een tweede ronde.

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Ikea Krummelur. Komt goed uit de test van de consumentenbond. 2 jaar intens ...
Wij hebben deze ook. Als ik mijn slapende dochter mag geloven: een fijn matras, niet te duur en ziet er na ruim een jaar nog uit als nieuw. Had er zelf veel goede verhalen over gelezen.

2 jaar geleden

Op Google staat dat een aerosleep onzin is en vooral een verkooppraatje, maar op het forum zijn er zat die er bij zweren...

2 jaar geleden

De duurste bij de Prenatal, zo'n bamboe ding. Tegelijk met het bedje gekocht, prima spul! Nu anderhalf bijna en slaapt er nog steeds prima op.

2 jaar geleden

Hier tot 1 jaar aerosleep + topper en daarna over op een wollen topper. Elk matras is gewoon prima, of jij er een aerosleep of ander soort topper oplegt zal je zelf moeten afwegen. Daar zijn de meningen op dit forum over verdeeld

2 jaar geleden

Wij hebben een aerosleep matras voor onze dochter en deze gewoon vanaf het begin gebruikt.. Hebben alleen niet de hoeslakens enzo van aerosleep gekocht. Weet niet of het daadwerkelijk veiliger is, maar het is wel een fijn matras! Voelt fijn stevig en goeie kwaliteit. Bij mijn ouders heeft ze ook een ledikantje en daar ligt een matras in van de Prenatal. Deze voelt vooral lekker zacht.
Aerosleep + topper aangeschaft!

2 jaar geleden

Reactie op Ils186

Wij hebben een aerosleep matras voor onze dochter en deze gewoon vanaf het ...
Het matras is gewoon een matras. Het gaat om de topper + hoeslaken (dus geen normale hoeslaken). Die topper kan op elk merk matras.

2 jaar geleden

We hebben ikea krummelur en een koudschuim van petit Amelie. Met gewone katoenen molton en hoeslaken. Zijn allebei helemaal prima, stevig en gaan al even mee.

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Het matras is gewoon een matras. Het gaat om de topper + hoeslaken (dus gee ...
Ah oké. De topper hebben we ook, maar hoeslakens dus niet.

2 jaar geleden

Aerosleep matras!

2 jaar geleden

We hebben een aerosleep matras met topper maar alleen omdat de aanbieding toen zo goed was, anders hadden we gewoon een goed "normaal" matrasje gekocht. Aerosleep biedt geen garantie. Heeft geen zin om deze te kopen als je er normale hoeslakens bij gaat gebruiken. Dan is het "effect" van de topper weg. Ook vanaf het begin gewoon gebruikt. Je kan in het begin de topper er ook even afhalen mocht dat worden aangeraden.

2 jaar geleden

Gebruik even de zoekfunctie, er zijn mega veel topics over matrassen

2 jaar geleden

Geen aerosleep, is echt niet nodig. Wij hebben matras van de Ikea. Volgens mij komt het matras van Ikea ook het beste uit de testen. Matras moet vooral heel stevig zijn.

2 jaar geleden

Himlavalv of Krummelur van Ikea.