14 Reacties

4 jaar geleden
Hahaha ik had een box gekocht en kwam hier later pas achter! Ons boxkleed is dus iets groter dan de binnenmaat maar dat is juist wel fijn want nu ligt dat kleed er wel echt goed ruim in.

4 jaar geleden
Dat is misschien ook gelijk mijn enige zorg 😬 wat als de kleden krimpen tijdens de was 🤦♀️🤣

4 jaar geleden
Nou, ik had het dus andersom. Ik had al een box met zo’n kleinere binnenmaat en wilde daar een kleed in. Volgens de verkoopster was het normaal dat kleden te groot waren voor de box en hadden ze daarom alleen grote kleden op voorraad. Maar dit leek mij ook niks en heb daarom een online een kleiner kleed besteld. En nooit spijt van gehad. Om het matrasje heb ik een overtrekje, dus niet zo erg als je daar een randje van ziet.
Als je trouwens geen matrasje eronder doet maar alleen hout is het misschien wel iets logischer een klein randje te hebben.

4 jaar geleden
Op google zoeken naar box 80x100 wij hadden ook deze maat en vond hem eigenlijk veel te groot voor zown wurm

4 jaar geleden
Reactie op Onsavontuur
Op google zoeken naar box 80x100 wij hadden ook deze maat en vond hem eigen ...
Heb ik uiteraard eerst gedaan voor de vraag te stellen. Maar eigenlijk alle zoekresultaten hebben niet die binnenmaat terwijl ze wel als resultaat verschijnen. Vandaar de vraag hier 😉

4 jaar geleden
Reactie op manonvdl
Ik weet geen box in die maat... maarrr, maar wat ik deed was het boxkleed o ...

Is een matras nodig in de box?