15 Reacties

2 jaar geleden

Als je al een grote kast hebt zou ik gaan voor een commode met lades. Als je bezig bent met je kindje verschonen/aankleden kan je makkelijk iets uit een lade pakken. Bukken om in een kastje te kijken is lastiger, omdat je tegelijkertijd je kindje in de gaten moet houden ivm omrollen. Verder is het gewoon kiezen wat je mooi vind😉 Een wat bredere is handig omdat je dan nog ruimte hebt naast het aankleedkussen voor een mandje met luiers bijv. Maar hang ook een beetje van de ruimte in de kamer af. Wij hebben nu een vrij smalle omdat er niet veel meer ruimte was tussen deur en raam🤪

2 jaar geleden

Hang gedeelde met kleertjes vind ik vooral handig omdat mijn man niet netjes kan zoeken in stapeltjes kleding 😅

2 jaar geleden

Wij hebben nu een iets te kleine commode en sinds de makker kan schoppen trapt ie alles van dat ding af. Dus tenzij je graag als hobby bukken hebt, zou ik niet voor een te kleine verschoonplek gaan. Qua opbergruimte is t niet per se nodig vind ik. Je wil vooral de handige dingen (luiers, doekjes, paracetamol en kleertjes) binnen handbereik hebben.

2 jaar geleden

Ik had de vorige commode met deurtjes. nu een met lades. vind het prettig om in het bovenste laatje luiers, doekjes en zalf te hebben liggen. eventueel nog rompers. Dat mistte ik bij de commode met deurtjes. die commode had een groot open schap bovenin, daar stond dan veel. Maar was minder makkelijk om het zo even snel te pakken. wij hebben beddengoed, spuugdoekjes en hoezen voor aankleedkussen is de commode liggen.

2 jaar geleden

Ik vind de Hemnes van Ikea echt een TOP commode! 😍 in een leuke kleur verven, leuke knoppen erop en je bent voor ongeveer 200 euro helemaal klaar.

2 jaar geleden

Als je de ruimte hebt zou ik vooral voor een ruime commode gaan waar het kussen “recht” op kan liggen (voetjes naar je toe zeg maar). En dan kun op de ruimte ernaast bijvoorbeeld doekjes en luiers kwijt en vast kleertjes klaar leggen. En lades zijn idd handig om even snel wat uit te pakken met kind erop.

2 jaar geleden

Wij hebben de Bopita Emma en dan met de voeten naar ons toe. Dat is te ondiep, maar mijn man heeft een plank aan de achterkant gemaakt, waardoor het nu lekker diep is. :) Hij staat schuin in de hoek van de kamer, dus de ruimte achter de kast valt daardoor niet op.

2 jaar geleden

lades is echt het meest makkelijke bij een commode

2 jaar geleden

lades. de kledingkast staat er precies tegenover. super handig.

2 jaar geleden

lades! Wij hebben geen kledingkast dus de grote Hemnes gekocht.

2 jaar geleden

Reactie op EstherCR

Wij hebben de Bopita Emma en dan met de voeten naar ons toe. Dat is te ondi ...
Heb je misschien een foto? 🙈

2 jaar geleden

Wij hebben een erfstuk met een lade en daaronder 2 deurtje met een plank. Moet zeggen daarin zit alleen maar extra luiers en spul dat ik niet gebruik. Daarnaast een kast met hang en planken.

2 jaar geleden

De grote hemnes van IKEA hebben wij ☺️.

2 jaar geleden

Dankjewel, wij zijn gegaan voor de twf futura 3 lade en een leg gedeelte. Met de bladverbreeder zodat we recht kunnen verschonen

2 jaar geleden

Reactie op Miiandii

Heb je misschien een foto? 🙈
Oh sorry voor de late reactie, ik krijg blijkbaar geen meldingen van berichtjes. Ook al heb je al gekozen, hier die van ons!