10 Reacties

2 jaar geleden
Mijn dochter is van juni en ik heb in oktober een teddy deken aangeschaft voor in de wieg.
Ik denk dat als je dat voor je newborn in september al doet, het niet veel kwaad kan.

2 jaar geleden
Dank je wel! Heb je er toen ook gelijk een laken bij gekocht? Dus laken + teddy deken?

2 jaar geleden
Dank je wel! Heb je er toen ook gelijk een laken bij gekocht? Dus laken + t ...
Lakentjes had ik al! 😄

2 jaar geleden
Dus lakentje en teddydeken tegelijk.
Ze had toen nog geen slaapzak aan omdat ze heel rustig sliep, dus lange mouwen romper, lang boxpakje als pyjama en dan lekker weggestopt onder laken en deken.

2 jaar geleden
Er zijn mooie TOG- tabellen.
Misschien heb je daar iets aan?
Ik kan hiervandaan niet zien hoe de temperatuur op jullie slaapkamer is en of dat in de nacht daalt. Ook zal dat mogelijk deels afhankelijk van het weer zijn.
TOG geeft een getal hoe warm je je kindje gemiddeld aankleden moet

2 jaar geleden
Ik heb voor de zekerheid zowel de koeka teddy en wafel deken, daarnaast nog losse dunne lakens, gehaakte en fleece deken, en slaapzak 😅. Je kan het maar beter hebben dan twijfelen🤷♀️ ben uitgerekend in augustus van de 2e maar herinner me van de eerste nog dat het weer echt alle kanten op kan, hij is geboren in juli…

2 jaar geleden
Ik heb voor de zekerheid zowel de koeka teddy en wafel deken, daarnaast no ...
Ohja slim om beide te hebben! Dan heb je er in ieder geval twee gehad zodat je kon wisselen als de ene toch te warm was.

2 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Er zijn mooie TOG- tabellen.
Misschien heb je daar iets aan?
Ik kan hier ...
Dank je wel voor de tip! Dat is inderdaad handig. Ik zie dat ze onderscheid maken tussen zomer en winter dus was een beetje in dubio welk weer het in september is haha

2 jaar geleden
Reactie op Lace
Voor mijn baby van eind augustus was een wollen wiegdeken (Disana) echt per ...
Wat een mooie deken! Dank voor de tip