31 Reacties

4 jaar geleden

Meis, Fé (of fay)Pip, Puk, Suus, Mae, Liz, Tess, Guusje Succes nog met je zwangerschap ! Ben benieuwd welke naam het gaat worden.

4 jaar geleden

Ps. We hebben veel meisjes in onze fam etc. Dus een aantal namen vallen sowieso af: julia, sara, saar, evi, noa, lynn, maud, fem, liva/livia, liv, Nora

4 jaar geleden

Maud

4 jaar geleden

Wij hebben een Liz en een Saar, vind ik Bo ook wel heel leuk bij!

4 jaar geleden

Reactie op Mom8686

Maud
Hele leuke naam maar zo heet de dochter van vrienden van ons🙈

4 jaar geleden

Bo & Isa Bo & Lou Bo & Philou Bo & Inès

4 jaar geleden

Bo & Elize

4 jaar geleden

Bo & Jill Bo & Liz Bo & Fien Zelf vind ik alle eenlettergreep namen wel leuk staan eigenlijk! Dus dan kan ik nog wel ff doortypen 😋

4 jaar geleden

Britt

4 jaar geleden

Of Brynn

4 jaar geleden

Mees

4 jaar geleden

Een naam met één lettergreep lijkt mij wel er leuk bij passen. Tess Liv Juul Kaat Kay/Fay/May Sil Wies Jill Lynn Suus Saar Maeve Els Lies

4 jaar geleden

Bo & Jet Bo & Sjeel Bo & Lou Bo & Neel Bo & Nel Bo & Kate Bo & Fleur Bo & Sue Bo & Lien Bo & Stien Bo & Nim Bo & Loes Bo & Ann Bo & Jane Bo & Kris Bo & Ela Bo & Ive Bo & Lia Bo & Ize Bo & Yentl Bo & Febe Bo & Lucy Bo & Nola Bo & Maya Bo & Fieke

4 jaar geleden

Bo & Elle 💮

4 jaar geleden

Elle uitgesproken als Ell vind ik erg leuk bij Bo. Maar kan ook gewoon op z'n Nederlands worden uitgesproken.

4 jaar geleden

Reactie op Musica

Elle uitgesproken als Ell vind ik erg leuk bij Bo. Maar kan ook gewoon op z ...
Haha waar ik dan aan moet denken, roep ze eens na elkaar... Ell, Bo komen jullie? (=elbow 🤭)

4 jaar geleden

Nog 2 die ik even vergeten was: Bo & Viv Bo & Vie Succes🍀

4 jaar geleden

Reactie op Beanie85

Haha waar ik dan aan moet denken, roep ze eens na elkaar... Ell, Bo komen j ...
Hmm, dat is jammer inderdaad. Daar heb ik niet aangedacht. Vind het nog steeds een mooie naam en stiekem ook een leuke combi😀

4 jaar geleden

Cleo

4 jaar geleden

Reactie op Musica

Elle uitgesproken als Ell vind ik erg leuk bij Bo. Maar kan ook gewoon op z ...
Ja vind ik ook leuk!