15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zo’n dunne van meyco.. soort hydrofiele stof.. ben ik erg blij mee in warme dagen 😁

5 jaar geleden

Bij de Hema heb ik een slaapzak van hydrofiel achtig katoen. Zijn erg fijn en dus. Ideaal voor de hete nachten

5 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik heb zo’n dunne van meyco.. soort hydrofiele stof.. ben ik erg blij mee i ...
Thanks voor de snelle reactie! Welke hebben jullie? Zie er meerdere op de site staan?

5 jaar geleden

Reactie op Barbara

Bij de Hema heb ik een slaapzak van hydrofiel achtig katoen. Zijn erg fijn ...
Deze hebben wij ook! Tevreden van. We doen ze met warmere temperaturen pas aan van zodra wij gaan slapen. Tot dan slaapt onze zoon gewoon in zijn romper (zweetkous). ^^

5 jaar geleden

Deze hebben wij ook! Tevreden van. We doen ze met warmere temperaturen pas ...
Jammer genoeg geen tijd om deze week langs de Hema te gaan. En die online staan lijken me niet heel dun. Welke hebben jullie?

5 jaar geleden

De puckababy zonder mouwen is 0.25 tog, dat is best heel dun geloof ik hoor! Anders een hydrofiele slaapzak, verkopen ze ook bij prenatal

5 jaar geleden

Reactie op Evasanne

Jammer genoeg geen tijd om deze week langs de Hema te gaan. En die online s ...
Deze (en een reserve in een andere kleur)!

5 jaar geleden

Deze (en een reserve in een andere kleur)!
Thanks!!!

5 jaar geleden

Ik heb deze van de hema! Mouwen af geritst met dit warme weer. Ze heeft een korte mouwen romper aan en dat gaat perfect. Ze hebben hem met veel verschillende prints, zowel voor jongens als voor meisjes! 😊

5 jaar geleden

Ik heb er ook 2 van de hema. Een van 0.5 tog. En iets dikkere van 0.63 tog.

5 jaar geleden

Die katoen mousseline is heel dun, net als een hydrofieldoek.

5 jaar geleden

Wij hebben die van de hema met afritsbare mouwen, .0,5 tog en bij de zeeman hebben ze zelfs 0,25 tog zonder mouwen, dat wel.

5 jaar geleden

Wij hebben een 4 seizoen slaapzak van baby de luxe, zomer deel is 0.7 tog en een hele dunne van de zeeman net zo dun als een hydrofiele doek bijna, volgens mij zag ik die afgelopen week weer bij zeeman voor degene die nog een dunne slaapzak zoeken voor een niet dure prijs