12 Reacties

4 jaar geleden

Waarom zou dit niet kunnen denk je 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Waarom zou dit niet kunnen denk je 🤷🏼‍♀️
Ik denk dat ze bedoelt omdat ze " rillingen " krijgt en/of dit invloed heeft op de baby in haar buik...

4 jaar geleden

Ik doe dit in mijn salon en zie zeker geen reden waarom het niet kan? Heeft verder niks te maken met de zwangerschap, wel kan je huid iets gevoeliger zijn🤗 mischien kunnen ze olie als extra bescherming gebruiken

4 jaar geleden

Ik denk dat het gewoon kan hoor, ik heb zovaak mijn wenkbrauwen laten epileren met touwtje, en deed t' zelf ook. Alleen ik kreeg er geen rillingen van.. omdat ik t al gewend ben.

4 jaar geleden

Je kan niet 9maanden in een gouden kooitje gaan zitten he 😉 Ik ben een mega loempe, als in overal tegen botsen en knieen en ellebogen en tenen stoten en alles gaat hier goed zn gangetje 😆 Met de nodige blauwe plekken erbij natuurlijk 😅

4 jaar geleden

Reactie op Wensend

Je kan niet 9maanden in een gouden kooitje gaan zitten he 😉 Ik ben een meg ...
😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Noaa309

Ik denk dat ze bedoelt omdat ze " rillingen " krijgt en/of dit invloed heef ...
Ja klopt ja… t gaat altijd door heel mn lichaam, en dan span ik alles samen op een of andere manier haha dus hoopte niet dat t slecht was

4 jaar geleden

Reactie op Olifantje-24

Ik doe dit in mijn salon en zie zeker geen reden waarom het niet kan? Heeft ...
Ja precies dat is wel fijn! Dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op Noaa309

Ik denk dat ze bedoelt omdat ze " rillingen " krijgt en/of dit invloed heef ...
Ja dat snap ik.. maar even serieus: je wenkbrauwen epileren?? Een zwangerschap is geen ziekte 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ja dat snap ik.. maar even serieus: je wenkbrauwen epileren?? Een zwanger ...
😂😂😂

4 jaar geleden

Ja klopt ja… t gaat altijd door heel mn lichaam, en dan span ik alles samen ...
Ik snap je zorgen hoor. Ik weet nog toen ik zwanger was, en met elke iets maakte ik me zo zorgen dat er iets met de baby gebeurde🙈 dus dit is echt herkenbaar! Je wilt het veiligst voor je baby😘