72 Reacties

2 jaar geleden

De verzendkosten zijn voor de koper hoor, zou beetje gek zijn anders

2 jaar geleden

Eventueel verkopen via marktplaats op Facebook of via 2de hands maar enkel werken via ophalen ipv verzenden?

2 jaar geleden

De verzendkosten zijn voor de koper hoor, zou beetje gek zijn anders
Ik typ in op google: verzendkosten vinted en tadaa

2 jaar geleden

De koper betaalt de verzendkosten. Jij bepaalt op welke manier je verzendt: DPD, DHL, HOMR, PostNL. Als de koper gekocht heeft hier je alleen het verzendlabel te printen. Je kunt ook aanklikken dat de koper korting krijgt bij meerdere artikelen. Dit heet 'bundelkorting'. Ik verkoop al een tijdje via Vinted. Goeie handel!!!

2 jaar geleden

Ik typ in op google: verzendkosten vinted en tadaa
😂😂😂😂 ik heb de hele FAQ van vinted door gelezen maar dit niet gevonden, zal de vermoeidheid wel zijn haha

2 jaar geleden

😂😂😂😂 ik heb de hele FAQ van vinted door gelezen maar dit niet gevonden, ...
😂😂

2 jaar geleden

In een wat groter pakket verkopen is echt ideaal vind ik. Als je d'r 60 losse dingen op zet kun je 60x naar 't postkantoor. En niet 1 postkantoor, maar wel 4 verschillende 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Annaghha

In een wat groter pakket verkopen is echt ideaal vind ik. Als je d'r 60 los ...
Hoezo verschillende postkantoren???

2 jaar geleden

Zo ideaal verkopen via Vinted. Je kunt in de instellingen aangeven van welke distributiecentrums jij gebruik wil maken. Dus zet diegene uit die voor jou bijvoorbeeld niet makkelijk bereikbaar zijn. Iemand die het loopt mag dan kiezen op diegene die jij in de instellingen actief hebt gezet. Jij geeft bij het plaatsen van een artikel aan of het groot, middel of klein pakket is en op basis daarvan komt er een pakketlabel uit als iemand het pakket koopt. Diegene betaalt de verzendkosten op het moment van aankoop. Daar heb je verder geen omkijken naar. Voor mensen die het kopen is het handig om een bundel te maken. Jij kunt eventueel nog bundelkorting aanzetten om het aantrekkelijker te maken om meer items te kopen dan één (betekent voor jou minder pakketjes klaar maken). Als ik koop op Vinted probeer ik ook een bundel te maken zodat ik verzendkosten maar één keer hoef te betalen.

2 jaar geleden

Reactie op Doperwt44

Hoezo verschillende postkantoren???
Hier zit DHL, POSTNL, Homerr en DPD alle 4 in een andere winkel...

2 jaar geleden

Reactie op Nonna22

Huh 🤣🤣🤣 dit kan helemaal niet via Vinted. Knap gedaan dan. Waar je ook slecht voor wil zijn hé...

2 jaar geleden

Reactie op Annaghha

Hier zit DHL, POSTNL, Homerr en DPD alle 4 in een andere winkel...
Oh maar kun je dan niet gewoon bijvoorbeeld alles bij postnl doen?

2 jaar geleden

Reactie op Doperwt44

Oh maar kun je dan niet gewoon bijvoorbeeld alles bij postnl doen?
Je kan vast instellen dat je niet wil verzenden via DPD oid, maar ik vind het zelf wel fijn 't daar op te halen dus dan kun je dat niet uitzetten 😊

2 jaar geleden

Ik heb hier dus ook weleens over na zitten denken maar ik blokkeer bij het idee dat je dus overal dozen en zakjes zelf vandaan moet halen (denk ik) om je pakketjes te verzenden?

2 jaar geleden

Ik vind het super fijn! De verzendkosten en verzekering zijn vor de koper. Je bepaald zelf welke 'pakketdienst' beschikbaar is. (Ik heb bijvoorbeeld alleen dhl/ homer aangeklikt) Ik gebruik pakketjes of papieren zakken die ik bewaar als ik zelf iets besteld heb. Of je knipt een zwarte vuilniszak wat kleiner 😋 Labeltjes moet je wel f zelf printen

2 jaar geleden

Reactie op MamavanEm

Ik heb hier dus ook weleens over na zitten denken maar ik blokkeer bij het ...
Ik heb op alieexpress van die plastic koerierzakken gezien, 50 stuks voor €9 ofzo!

2 jaar geleden

Reactie op MamavanEm

Ik heb hier dus ook weleens over na zitten denken maar ik blokkeer bij het ...
Je kan het ook gewoon in een vuilniszak doen. Tape eromheen en klaar.

2 jaar geleden

Ik heb nog verkocht op vinted. Ben ermee gestopt want ik stond ervan versteld hoe gierig kopers waren. Dan vraag je €3 voor iets wat zeker meer waard is, dingen ze nog af tot €2 of zo. Maar dan wel €6 of zo aan verzendkosten willen betalen terwijl ze moeilijk doen over €1, echt 🙈 En sommigen vragen dan mega veel details, bv lengte van schouder tot schouder of van boven tot onder, foto waarop je het kledingstuk draagt ect… voor iets van €5 of minder ga ik zoveel moeite niet doen hoor 🥵

2 jaar geleden

Reactie op MamavanEm

Ik heb hier dus ook weleens over na zitten denken maar ik blokkeer bij het ...
Ik hergebruik gewoon de doosjes van bol.com of andere webshops waar ik iets besteld heb 🙈

2 jaar geleden

Reactie op fleetwoodmam

Ik heb nog verkocht op vinted. Ben ermee gestopt want ik stond ervan verste ...
Ik heb al wel wat gekocht op vinted maar nooit afgeboden, ik wist zelfs niet dat dat kon 🤔 Ik probeer ook telkens meerdere spullen bij iemand te kopen. Als ik iets zie dat ik leuk vind moeten er meerdere interessante spullen bij die verkoper zijn, anders vind ik de verzendkosten vaak te hoog ivt het product.