48 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Maxi Cosi.. Maxi Cosi Kori Rocker Essential Graphite Heb je in drie kleurcombinaties, heel makkelijk op te klappen en makkelijk mee te nemen 😉

5 jaar geleden

Gesn wipstoel, hebben voor deze beeb weer een doomoo seat (soort zitzak, heerlijk zacht en vormt naar t lichaam)

5 jaar geleden

Reactie op Patricia_86

Gesn wipstoel, hebben voor deze beeb weer een doomoo seat (soort zitzak, he ...
Zo een, is tot 30 kg

5 jaar geleden

Mijn zus heeft er 1 die van links naar rechts gaat ipv van voor naar achter. Schijnt vergelijkbaar te zijn met gevoel in de buik. Mijn neefje vind het heerlijk weet alleen niet meer welk merk het is

5 jaar geleden

Wij hebben deze van m’n schoonzus geleend. Haar 2 meiden hebben er met plezier in gezeten.

5 jaar geleden

Even opgezocht nuna leaf wipstoel

5 jaar geleden

Wij hebben deze. Kan op wipstand maar je kan hem ook op vast stand zetten. Kan omhoog en naar beneden tot op de grond. En in lig en zit stand vond dit erg fijn in gebruik 😁

5 jaar geleden

Wij hebben de wipstoel van baby Bjorn Makkelijk in gebruik en snel mee te nemen

5 jaar geleden

Reactie op Danien

Even opgezocht nuna leaf wipstoel
Die hebben wij ook en mijn zus ook, super

5 jaar geleden

Reactie op Danien

Mijn zus heeft er 1 die van links naar rechts gaat ipv van voor naar achter ...
Ja geeft rustiger gevoel en beter voor maagje na het drinken bijv. Met iedere kleine beweging blijft ie al doorschommelen dus lang plezier

5 jaar geleden

Wij hebben voor deze gekozen, gaat ook van links naar rechts. Echter nog niet in gebruik omdat de kleine nog moet komem

5 jaar geleden

Nuna leaf met speelboog al 6 maanden favoriete plek van zoon om te spelen etc

5 jaar geleden

4moms

5 jaar geleden

Wipstoel van Cybex. Kan ook op de stoel zodat de kleine ook aan tafel kan zitten op hoogte. Op de stoel kan je hem in meerdere standen zetten tussen zit en ligstand.

5 jaar geleden

Wipstoelje en newborn set in een van Hauk. Heel erg blij mee 🤗

5 jaar geleden

Deze alvast gekregen en echt super! Te koop bij Prenatal. Met automatische schommelbeweging en meerdere geluiden en/of liedjes die tijdens het schommelen af te spelen zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Wij hebben deze van Maxi Cosi.. Maxi Cosi Kori Rocker Essential Graphite H ...
Wij gaan ook voor deze!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Wij hebben deze, de zitting kan ook gebruikt worden als newbornset voor op de eetstoel.

5 jaar geleden

Reactie op snoes

Wij hebben de wipstoel van baby Bjorn Makkelijk in gebruik en snel mee te ...
Die hebben wij ook. Vrienden van mij hebben een Stokke stoel (niet de triptrap), waar een newborn set op kan die je ook kan gebruiken als wipper. Kwam ik pas achter nadat wij de wipper hadden aangeschaft, maar klinkt héél handig en ze waren er erg tevreden over.