10 Reacties

4 jaar geleden

Peter print!

4 jaar geleden

Wij hebben ons geboortekaartje ook via Peter Print!

4 jaar geleden

Oh en wij hebben gekozen voor HVO Offset 340 Gr. Mooi stevig mat papier. Kaartje is af alleen wachten tot hij geboren is😄

4 jaar geleden

Ook peter print maar proefdruk vond ik erg duur (36.- geloof ik). Ontzettend fijne partij verder en mooi papier! Ik weet niet hoe jullie dat trouwens gedaan hebben maar mijn broertje (dtp'er) heeft het bestand zo gemaakt dat die direct gedrukt kon worden.

4 jaar geleden

Je kunt bij sites als kaartje2go ook gewoon je eigen ontwerp uploaden. Proefdruk is gratis!

4 jaar geleden

Ik ben naar de lokale drukker gegaan, daar kon ik papier zien en voelen. En de prijs was behoorlijk goedkoper dan bij online drukkers!

4 jaar geleden

Printenbind.nl hebben wij ons kaartje laten drukken. Aangeraden door m'n schoonzusje die grafisch ontwerper is en ook ons kaartje heeft ontworpen. Goeie kwaliteit, je kunt eentje als proefdruk bestellen (of een paar verschillende) en was echt niet duur. De proefdruk was in verhouding wel prijzig, maar volgensmij nog minder dan een tientje.

4 jaar geleden

Wij hebben onze eigen tekeningen gemaakt in illustrator voor de voorkant en een afbeelding voor de binnenkant. Deze hebben we geupload bij hippe geboortekaartjes. De andere zaken zoals gewicht etc via hun ontwerpprogramma erin gezet. 1e proefdrukje is gratis en je krijgt er stalen van alle mogelijke papier soorten bij.

4 jaar geleden

Qua inspiratie, vind het beetje privé om het eindresultaat te delen op zo'n forum maar dit was het eerste idee. Het moet een soort boxmobiel voorstellen. De bolletjes hebben we vervangen voor dingen die ons (mij en m'n vriend) of de baby symboliseren. Denk aan een garde (ik kook/bak graag) een controller (m'n vriend gamet) dingen die ons herinneren aan onze reizen. We hebben een kat vandaar de kat erop😉 en de avocado knuffel is een knuffel die we hebben gekregen voor hem en op verschillende foto's staat (gender reveal, pregnancy announcement) Mijn schoonzusje heeft ons kaartje ontworpen (dit idee hebben we van Pinterest)

4 jaar geleden

Drukwerkdeal werk ik altijd mee