10 Reacties

6 jaar geleden

Ik zou de verloskundige bellen, misschien kunnen ze een vroege echo maken want pijn in de schouders kan een symptoom zijn van een BBZ. Hou het even goed in de gaten Heb je misschien je vertild of kun je misschien spierpijn hebben van iets?

6 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Ik zou de verloskundige bellen, misschien kunnen ze een vroege echo maken w ...
Ik heb net gebeld, maar omdat ik nog zo pril zwanger ben hoef ik me geen zorgen te maken. Als je pijn hebt aan je schouders kan dat evt. Duiden op een bbz, maar niet als het tussen de schouderbladen zit zei ze 😬 daar maar vanuit gaan dan ....

6 jaar geleden

Ik heb net gebeld, maar omdat ik nog zo pril zwanger ben hoef ik me geen zo ...
Dat is al een fijne gerust stelling! Mogelijk dan toch wat verkeerds getild

6 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Dat is al een fijne gerust stelling! Mogelijk dan toch wat verkeerds getild ...
Ja zeker!! Bedankt voor je reactie!

6 jaar geleden

Ik heb een bbz gehad en had nou daar juist geen last van, of ik heb het niet gemerkt omdat ik op andere plekken meer pijn had..

6 jaar geleden

Reactie op Mikiwi

Ik heb een bbz gehad en had nou daar juist geen last van, of ik heb het nie ...
Oh wat naar zeg..... waar had jij last van?

6 jaar geleden

Reactie op Mikiwi

Ik heb een bbz gehad en had nou daar juist geen last van, of ik heb het nie ...
Waar had jij last van en met hoeveel weken? Ik ben er namelijk wel heel erg bang voor omdat mijn eicel uit mijn rechter eierstok komt waar ik een follikelcyste had.

6 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Waar had jij last van en met hoeveel weken? Ik ben er namelijk wel heel erg ...
Pijn!! Heel veel pijn, ik kon echt niks meer.. Terwijl ik normaal niet zo snel piep.. Het gevoel wat je kan hebben bij eisprong maar dan als een snijdende pijn. Ik geloof dat ik toen 6/7 weken was

6 jaar geleden

Reactie op Mikiwi

Pijn!! Heel veel pijn, ik kon echt niks meer.. Terwijl ik normaal niet zo s ...
Ik ben pas 5 weken maar heb over 2 dagen een extra vroege echo. Dan zullen ze me vast gerust kunnen stellen als het op de goede plek zit

6 jaar geleden

Reactie op Mommy08

Ik ben pas 5 weken maar heb over 2 dagen een extra vroege echo. Dan zullen ...
Ja eerder zien ze ook echt weinig, maar geloof mij, als het niet goed zit dan ga je het wel merken! Heb bij de zwangerschap erna met 6 weken een echo gehad om te kijken of het op de goede plek zat, eerder had geen zin.