85 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Klopt wel wat ik zeg want uwv heeft dat zelf gezegt aan de telefoon. Een we ...
Is goed meid. Je hebt helemaal gelijk🙃😘

2 jaar geleden

Reactie op BabyJoy

Ughhhh wat een ontzettende hoop onzin wordt hier uitgekraamd. Lieve TS, i ...
Super lief dankjewel❤️❤️❤️

VRIEND

2 jaar geleden

Wat wel heel belangrijk is, is om alles zwart op wit te hebben staan. Ongeacht of je een goede werkgever hebt. Als je het bijv. telefonisch hebt besproken zou ik het daarna nog bevestigen per mail. Ik heb zo veel gezeik gehad over ziekmeldingen bij een oud werkgever. Die stress is het niet waard!

2 jaar geleden

Reactie op BabyJoy

Het maakt me eigenlijk niet uit dat je mijn bericht onaardig vindt.. het is ...
Jij hebt echt een bril nodig.... moeder theresa

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Kyjhfd

Jij hebt echt een bril nodig.... moeder theresa
Klopt🤓

2 jaar geleden

Als je 2 dagen wil ziek melden gaat je werk uwv niet inschakelen dat is pas ...
Dat is niet waar! Ik kwam door overgeven in de zwangerschap 2 dagen thuis te zitten halverwege de zwangerschap en meteen is het UWV ingeschakeld! Kreeg dezelfde dag nog een brief en na 2 dagen weer dat het afgemeld was. Dus roep niet zomaar iets wat niet waar is....

2 jaar geleden

Reactie op Tems87

Dat is niet waar! Ik kwam door overgeven in de zwangerschap 2 dagen thuis t ...
Het is wT uwv zegt🤣🤣

2 jaar geleden

Het is wT uwv zegt🤣🤣
Dat klopt dus niet....want ik heb het bewijs dat het wel gebeurd is..... ;) Dus denk dat je een medewerker heeft gesproken die niet weet hoe het zit! Zodra het zwangerschaosgerelateerd is krijgt werkgever alles betaald. Na 1 dag werd UWV al ingeschakeld. Wachtdagen tellen dan niet. Maar je geeft bewijs niet te geloven ;)

2 jaar geleden

Reactie op Tems87

Dat klopt dus niet....want ik heb het bewijs dat het wel gebeurd is..... ;) ...
Hebt en zwangerschapsgerelateerd 🙈

2 jaar geleden

Dames, ik werk zelf bij UWV en op de website vind je hier voldoende info over :-). Check de foto x

2 jaar geleden

Reactie op LisaSa

Dames, ik werk zelf bij UWV en op de website vind je hier voldoende info ov ...
Dat dus!

2 jaar geleden

Uwv bellen en door blijven vragen tot je de juiste antwoorden hebt. Hier worden vaak 100 andere antwoorden gegeven en daar word je niet altijd wijzer van. Beterschap en hopelijk heb je snel minder last van je banden 🍀

2 jaar geleden

Aan de vrouwen die vonden dat TS maar ff moest doorbijten en/of dat 2 dagen geen salaris toch niet zo erg was.... Gefeliciteerd dat jouw zwangerschap mild was & dat je een financiële situatie hebt waarin 2 dagen geen salaris geen verschil maken. (Maar kom op zeg, wat een oordelen zonder even te bedenken - dat een baan in de horeca écht fysiek is - dat ze écht nérgens zei de rest van periode in verzuim te gaan zitten - dat ze misschien al medisch advies had gevraagd En de dames die zeiden tot 36 weken gewoon doorgewerkt te hebben... kantoorbaan zeker? Ik namelijk wel en met 28 weken vond ik het toilet al pijnlijk ver lopen. Dus ja tot verlof doorgewerkt wat alleen kon omdat ik een zittend beroep heb)

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op HvdB

Aan de vrouwen die vonden dat TS maar ff moest doorbijten en/of dat 2 dagen ...
Dit dus hè. Ik vind het echt belachelijk dat er zo wordt geoordeeld. En als TS dan om verheldering vraagt dan worden er ook nog allemaal argumenten gegeven als “dat is mijn mening” of “dat is mijn gevoel”. Akelige mensen.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op BabyJoy

Dit dus hè. Ik vind het echt belachelijk dat er zo wordt geoordeeld. En al ...
Maar op de werkelijke vraag geen juist antwoord kunnen geven. Heb me er echt te erg aan gestoord! Fijn dat nog iemand het voor haar opneemt. Nu laat ik het los😬😇

2 jaar geleden

Reactie op HvdB

Aan de vrouwen die vonden dat TS maar ff moest doorbijten en/of dat 2 dagen ...
Dankjewel !🙏🏼 Er worden zoveel aannames gedaan en dingen voor je ingevuld en dat voor vrouwen onder elkaar wauwww gewoon vreselijk😅 Ben blij dat er nog vrouwen zijn die het begrijpen❤️

2 jaar geleden

Reactie op BabyJoy

Maar op de werkelijke vraag geen juist antwoord kunnen geven. Heb me er ec ...
Ik vind je iig lief!❤️🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op BabyJoy

Maar op de werkelijke vraag geen juist antwoord kunnen geven. Heb me er ec ...
Loslaten, wijs! Ga ik nog even op oefenen. Ik kan mij zo boos maken om dingen te die op dit forum worden geschreven. Oerstom natuurlijk want daar heb ik helemaal de energie niet voor.

2 jaar geleden

Ik weet niet of je al antwoord heb gekregen maar je hebt recht op 100% als je nav zwangerschap ziek meldt. Het moet dan wel bekend zijn. (Het valt onder de wazo) Dit is tevens voor zowel jou als het bedrijf het meest gunstigs (werk zelf in de HR) ☺️ Hopelijk gaat je bandenpijn over voor je. Lijkt mij erg vervelend kwaaltje

2 jaar geleden

Reactie op HvdB

Aan de vrouwen die vonden dat TS maar ff moest doorbijten en/of dat 2 dagen ...
Ik vind jou juist erg veroordelend... want de uitspraken die jij doet zie ik alleen staan als vragen. Is het erg dat je die twee dagen mist? Niks veroordelend aan... en nee, ik heb geen kantoorbaan ik werk in de zorg. Net zo zwaar fysiek al dan niet zwaarder als de horeca. Kwestie van karakter en doorzetten ondanks de afschuwelijke bekkenpijn zoals ik al meermaals aan gaf die te kennen😘