14 Reacties
5 jaar geleden
Wat een verdrietig nieuws, sterkte. Ik heb er geen ervaring mee maar denk dat ik zelf een dagje of 2 thuis was gebleven. Mentaal en lichamelijk moet je toch wat verwerken. Je verhaal doen bij je baas kan altijd erna nog.
5 jaar geleden
Veel sterkte 🌹 ik ben toen een weekje thuis gebleven. Als je je niet lekker voelt gewoon thuis blijven. Het is niet niks allemaal
5 jaar geleden
Wat verdrietig, veel sterkte! Ik zou thuis blijven als ik jou was. Zelf meegemaakt en uiteindelijk twee weken thuis geweest. Had ik van tevoren niet gedacht. Mijn miskraam ‘begon’ wel op mijn werk, waardoor mijn collega’s op de hoogte waren en ik van de vk niet meer mocht werken tot het bloeden zou stoppen (kon toen nog twee kanten op).
Voor ziekte hoef je echter geen reden op te geven dus als je dat niet wil doen, hoeft dat niet.
Nogmaals veel sterkte en neem je rust!
5 jaar geleden
Misschien als je juist open bent snapt je baas je beter......eerlijkheid voorop denk ik dan....
5 jaar geleden
Ik heb na mijn miskraam twee dagen ziekteverlof gehad van de huisarts. Ondanks dat het een « vroeg » miskraam is, doet het toch pijn en is je werk niet altijd ideaal als afleiding omdat je gedachte er toch naar uitgaan en zeker als je nog bloeding hebt. Als ik van jou was en je denkt dat je er baat bij zult hebben, zou ik dit zeker doen ☺️
5 jaar geleden
Lieverd als je koorts hebt dan ben je toch ziek? Veel.meer hoef je niet te zeggen tegen je baas, je kan je miskraam voor jezelf houden!! Sterkte
5 jaar geleden
Ik ben 1.5 week thuis gebleven na mijn miskraam. Met het bloeden op je werk rond lopen is niet prettig en had gewoon even tijd nodig. Sterkte met alles
5 jaar geleden
Ziekmelden!! Desnoods aangeven dat je Corona gerelateerde klachten hebt en thuis moet blijven. Maar als je een goede band hebt met je manager kun je het ook gewoon vertellen. Dat werkt waarschijnlijk veel begrip. In nieuw Zeeland krijgen vrouwen die een miskraam hebben betaald verlof. Echt geweldig dit zou in alle landen de standaard moeten zijn! Lichamelijk en mentaal niet niks.
5 jaar geleden
Je hebt koorts 😂 zeg dat je grieperig bent. Je mag officieel sowieso niet naar het werk.
Ivm met corona richtlijnen.
Maar denk aan jezelf blijf thuis.
Je moet je lichaam even de rust geven.