26 Reacties
5 jaar geleden
Zou pas met week 24 beginnen. Alles is snel gekocht😉
Wij keken in de winkel en bestelden online, mooi thuis bezorgd, geen gesjouw... heerlijk
5 jaar geleden
Reactie op Jannekesdraakje
Elke week zijn de luiers ergens in de aanbieding 😁
Ja je heb gelijk het maakt me gek want ik wil kopen maar heb geen idee hoe groot of klein baby komt.
5 jaar geleden
Reactie op Mieke 26
Ik koop wel alvast maillotjes ze zijn heel moeilijk te vinden in de herfst/ ...
En als het een jongen is? 😁
5 jaar geleden
Had ik ook hahaha, die aanbiedingen komen steeds weer terug heb gewacht tot week 30 en heb uiteindelijk alsnog billendoekjes in de aanbieding kunnen scoren en zo nog meer dingetjes. Ik zou nog even wachten tot 20 weken😝
5 jaar geleden
Te snel op pijltje gedrukt....
Wij hebben nagenoeg alle zaken al nog van de 1e. Dus grote aankopen hoeven we niet te doen.
Enige wat nog echt ontbreekt is een commode maar die krijg ik binnenkort.
Kleren hebben we niet meer. Alle meisjeskleding hebben we weggegeven aan een vriendin.
Dus zoek ik neutrale kleren. 1e pakje al binnen maar het liefst heb ik een hele gaderobe.
Combiwagen gaat naar mijn schoonouders. Dus ik wil een nieuwe. Al wel gezien maar durf het niet te kopen nu al.
Hydrofiel doeken ga ik toch binnenkort inslaan. Kunnen altijd nog poetsdoeken worden 🤣
Luiers en doekjes doe ik pas volgend jaar.
De kamers moeten alledrie opgeknapt worden en de baby komt voorlopig bij mij te liggen. Dus verf ga ik van de week al halen. Ledikant moet ik dus wel opzetten anders weet ik niet hoe de rest komt te staan 🤭
Al met al kriebelt het mega veel. Ongekende nesteldrang. En gek genoeg wil ik gewoon alles echt al grofweg klaar hebben voor mijn eigen gemoedsrust
5 jaar geleden
En als het een jongen is? 😁
Dan moet ie een maillot aan 🤣 lekker gender neutraal toch 😉
5 jaar geleden
Wij zijn pas na de 20 weken echo begonnen met de grote spullen zoals kamertje, wagen, box e.d. en wat kleding.
Dingen zoals luiers en verzorging ga ik rond de 30 weken mee beginnen.
5 jaar geleden
Wij zijn na de 20 weken echo rustig begonnen. Om ons heen helaas al te vaak meegemaakt dat alles goed leek te zijn tot de 20 weken echo waaruit bleek dat er vanalles mis was met alle gevolgen van dien. Dan kunnen al die spulletjes erg pijnlijk zijn. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Er is geen richtlijn.
5 jaar geleden
Tipje voor luiers: luieraanbiedingen.net. dan zie je de prijs per luier, kan flink verschillen!
Wij hebben na de termijnecho een paar neutrale pakjes gekocht. Verder zoveel mogelijk gespaard tot na de 20 weken echo en toen de grote dingen. Maar daarvoor zijn we wel al bij wat babywinkels geweest om te kijken!
5 jaar geleden
Ik zit zelf op 4+2 dus heb hetzelfde. Wil het liefst al dingen kopen. Maar wacht er nog mee.
5 jaar geleden
Wij kochten al dingen die we heel leuk vonden tijdens de kinderwens periode, dus voordat ik uberhaupt zwanger was. Ben inmiddels 29w en heel blij met alles wat ik toen gekocht heb. Zitten voor mij hele mooie herinneringen aan aan een hele mooie tijd. Geen moment spijt van gehad, ook niet van die paar dingetjes die niet van pas gaan komen. ☺ kan altijd bij een volgende nog