32 Reacties

5 jaar geleden

Wat naar voor je, heb het echt met je te doen! Ik ben 24 weken, ook van een twin. Ik ben resoluut gestopt met werken na veel harde buiken en rugpijn. Bekkeninstabliteit begint ook te komen en al met al ben ik net een waggelende pinguïn. Ook ik werk niet meer. Echt een tegenvaller he, ik had dit zo niet verwacht met mijn zwangerschap. Het genieten is wel een stuk gekelderd...

5 jaar geleden

Wat naar voor je, heb het echt met je te doen! Ik ben 24 weken, ook van een ...
Heb ook met je te doen! Had me de zwangerschap zoals je zegt ook anders voorgesteld. Het is natuurlijk niet evident een tweeling maar toch als de komende weken nog zo heavy gaan zijn wauw 😧 Hopelijk beterd het toch nog wat voor ons beide 🤞🤞

5 jaar geleden

Reactie op BiekeC

Heb ook met je te doen! Had me de zwangerschap zoals je zegt ook anders voo ...
Als je nagaat dat we nog heel wat weken moeten... Echt jammer. Het is natuurlijk wel een wonder, een tweeling, maar alles heeft een prijs in dat opzicht... Krijg je wel steun?

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 24 weken zwanger van een tweeling. Sinds gisteren opeens ook last van bandenpijn. Flinke steken bij lopen/bewegen in de zijkanten van de buik. Er zal dus wel weer een groeispurt gaande zijn. Nu het ook nog eens zo warm is hakt alles er wel extra in. In dat opzicht herkenbaar. Valt me ook tegen wat ik nog kan en ik wil nog zoveel!

5 jaar geleden

Balen he! Herken het. Ik ben zwanger van eentje. Sinds 12 weken al hevige bekken klachten en 18 weken gestopt met werken ben morgen 29 weken. Elke dag is weer een survival lijkt het en is niet echt genieten. Hopelijk gaat die pijn snel weg voor je en wordy het wat dragelijker. Succes!

5 jaar geleden

Hier ook 27 weken zwanger van een tweeling. Had vorige week ook mega veel buikpijn en kramp. Had deze week toevallig een afspraak bij de arts en het bleek dat eentje er zich gedraaid had en ze voor mij super ongunstig lagen, en het schijnbaar daarom zo'n pijn deed. Nu is er denk ik weer iets verschoven, want heb serieus nergens meer last van. Miss bij jou ook??

5 jaar geleden

Als je nagaat dat we nog heel wat weken moeten... Echt jammer. Het is natuu ...
Krijg zeker genoeg steun! Lig sinds deze middag wel in het UZ Gent. Had deze morgen toch weeën gekregen en had ook ontsluiting. Dus lig nu aan de weeënremmers en hopelijk blijven ze nog even zitten 😧🤞

5 jaar geleden

Reactie op Mamainnovember

Ik ben vandaag 24 weken zwanger van een tweeling. Sinds gisteren opeens ook ...
Het is afzien hé, 1 tip ; luister naar je lichaam om te rusten 😘

5 jaar geleden

Reactie op KelYas

Balen he! Herken het. Ik ben zwanger van eentje. Sinds 12 weken al hevige b ...
Hoop ook voor jou dat het wat beter zal gaan! Ik lig momenteel in UZ Gent aan de weeënremmers, mijn hevige pijn van gisteren was dus een voorteken 😳

5 jaar geleden

Reactie op Chg

Hier ook 27 weken zwanger van een tweeling. Had vorige week ook mega veel b ...
Het was bij mij een voorteken van de bevalling. Lig sinds deze middag in het UZ Gent. Had deze morgen toch weeën gekregen en had blijkbaar ook al 3 cm ontsluiting. Dus lig nu aan de weeënremmers en hopelijk blijven ze nog even zitten 😧🤞

5 jaar geleden

Reactie op BiekeC

Het was bij mij een voorteken van de bevalling. Lig sinds deze middag in he ...
Oh jeetje, dat zal wel even schrikken zijn geweest toen je weeën kreeg. Hoop met je mee dat ze blijven zitten!!

5 jaar geleden

Reactie op BiekeC

Krijg zeker genoeg steun! Lig sinds deze middag wel in het UZ Gent. Had dez ...
Dat meen je! Dat is even schrikken lijkt me! Hoe is het nu met je?

5 jaar geleden

Dat meen je! Dat is even schrikken lijkt me! Hoe is het nu met je?
Ze zijn deze morgen om 8u geboren! Weeënremmers etc veel gekregen maar ze wouden toch komen en ze zijn op natuurlijke wijze gekomen. Hebben eerst aan de ademhaling gelegen maar op de moment kunnen ze al zelf ademen en nemen ze genoeg zuurstof uit hun eigen op 🥰🥰

5 jaar geleden

Reactie op Mamainnovember

Oh jeetje, dat zal wel even schrikken zijn geweest toen je weeën kreeg. Hoo ...
Ze zijn deze morgen om 8u geboren! Weeënremmers etc veel gekregen maar ze wouden toch komen en ze zijn op natuurlijke wijze gekomen. Hebben eerst aan de ademhaling gelegen maar op de moment kunnen ze al zelf ademen en nemen ze genoeg zuurstof uit hun eigen op 🥰🥰

5 jaar geleden

Reactie op BiekeC

Ze zijn deze morgen om 8u geboren! Weeënremmers etc veel gekregen maar ze w ...
Van harte gefeliciteerd💓

5 jaar geleden

Reactie op BiekeC

Och wauw. Gefeliciteerd!! En wat fijn dat ze al zelf kunnen ademen

5 jaar geleden

Ahh gefeliciteerd!!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd bieke 🥳 Wat een mooie meisjes 💖💖 En super dat ze het goed doen 🙏🏼 Groetjes kimberley 😊 Die zotte dame die zei dat je al mocht testen voor je NOD uit Gent 😅

5 jaar geleden

Reactie op BiekeC

Gefeliciteeerd met je meiden. Geniet ervan

5 jaar geleden

Hoihoi, gefeliciteerd met je meisjes🥰 Zelf momenteel 34+3 weken zwanger van een tweeling, 2 jongens. Ik heb zooo veel pijn in m’n onderbuik/ bovenkant van de vagina. In 1 week tijd ben in 2 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis, dit ivm eiwitten in mijn urine. Gister te horen gekregen dat ik pre eclampsie heb, vandaag weer naar huis gestuurd, omdat mijn bloeddruk super netjes is en ik moet thuis ( voor de 4e keer) 24 uur urine sparen. Ik ben er klaar mee en van mij mogen ze vandaag nog komen. Het wordt zo zwaar nu , wel te horen gekregen dat ik tot Max 37 weken ga lopen, dat is nog maar 18 dagen dus het begint nu wel dichtbij te komen gelukkig🥰