5 Reacties

6 jaar geleden

Er helpt niks tegen striae 馃檭 je kan natuurlijk wel smeren om je huid soepel en vrij van jeuk te houden! Hier af en toe gesmeerd, buik is niks aan de hand. Maar mijn borsten zijn veranderd in tijgertjes 馃槀馃槀 de enige tip is volgens mij informeren of je moeder striae had of niet, het schijnt erfelijk te zijn.. Mocht zij t hebben gehad, heb je pech vrees ik 馃ズ

VRIEND

6 jaar geleden

Ik vind de weleda olie heel fijn aanvoelen. Maar het voorkomen kun je nooit helemaal. Je huid zo soepel mogelijk houden is voor mij al voldoende馃槉

6 jaar geleden

Helaas geen zalfje tegen striae, laat je niets aankletsen! Zalf smeer je voor/op de bovenste huidlaag; striae zijn scheuren in de huidlaag daaronder, onderhuidse littekens. Het is geluk of pech hebben in mijn optiek. Ik kreeg nog striae plekjes op mijn huid halverwege week 37, terwijl ik echt ruim daarvoor al gigantisch groeide (en ben bevallen op 38+2 ; zuur hahaha). Niets aan te doen helaas. Tattoo weet ik niet !

VRIEND

6 jaar geleden

Ik heb ook tattoos in mijn zij en been, ik heb 2 keer per dag gesmeerd met bio oil, en geen striemen... Maar je hebt er aanleg voor of niet... Ik heb ze wel op mijn borsten gekregen! Op de foto was ik bijna 20 weken zwanger...

6 jaar geleden

Ik smeer dagelijks met zwitsal mama buikbalsem. Het kan het natuurlijk niet voorkomen maar het kan wel iets helpen te verminderen. Liefs馃尭