4130 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op thirzap

Ooh bah... Kun je overdag nog wel wat slaap inhalen of blijft het door gaan ...
Jaa overdag slaap ik nog wel af en toe, mag ook wel naar het ziekenhuis voor slaapmedicatie maar of ik daar nu echt gelukkig ban word weet ik niet, even kijken wat ze donderdag zeggen!

3 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Jaa overdag slaap ik nog wel af en toe, mag ook wel naar het ziekenhuis voo ...
Ben benieuwd !

3 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Jaa overdag slaap ik nog wel af en toe, mag ook wel naar het ziekenhuis voo ...
Nee begrijpelijk! Hopen dat ze iets voor je kunnen doen en de baby snel komt😉😊

3 jaar geleden

Hier ook moe. Voel me ziek, grieperig. Keelontsteking of kiespijn. Maar het allebei niet echt. Net in bad geweest, dacht misschien knap ik iets op. Lig nu weer en ineens weer kramp in mijn buik. Wel in golfbewegingen, super ongemakkelijk. Qua pijn nog te doen. Mijn lijf is iets aan het doen. Nog geen idee of het vals alarm is. Succes ook voor jullie

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Hier ook moe. Voel me ziek, grieperig. Keelontsteking of kiespijn. Maar het ...
Spannend ! Ben heel benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld, iig succes met alles

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Hier ook moe. Voel me ziek, grieperig. Keelontsteking of kiespijn. Maar het ...
Spannend allemaal! Bij mij is het nog allemaal rustig. Ik denk echt dat het bij mij nog even zal duren. Maar zegt misschien nog niks

3 jaar geleden

Hier ook alles nog rustig ... hopelijk niet te lang meer ✌

3 jaar geleden

Hahah volgens mij zijn we er allemaal wel klaar mee als ik dat zo lees! 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Hahah volgens mij zijn we er allemaal wel klaar mee als ik dat zo lees! 🙈
Valt bij mij nog mee hoor. Ik voel me nog goed en vind het gewiebel ook nog wel heel gezellig, wordt alleen enorm nieuwsgierig. Doen jullie nog iets aan beweging? Ik doe nog aan zwangerfit 1x in de week een uurtje, wordt wel zwaarder mr is ook wel lekker om nog een beetje wat te doen.. heel misschien dat er nog een mogelijkheid komt om te zwemmen dat lijkt me zo lekker!

3 jaar geleden

Ik ben er ook niet perse klaar mee. Ik vind het vooral verwarrend: gisteren zakte het toch weer af, vandaag ook weer niks. Ik slaap gelukkig goed (moet iets vaker draaien), dat scheelt. Sowieso heb ik echt rust nodig. Loop nog maar heel soms met de honden. Raak sneller uitgeput. Maar hey, niet zo gek. Mijn buik is HUGE 🙃 ik ben echt ook zooo nieuwsgierig naar ons meisje.

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Bedankt allemaal!! Wij zijn volop aan het genieten 🥰 ben benieuwd wie de v ...
Hoe gaat het nu? Lekker thuis met z’n drietjes? Gaat het goed qua kraamzorg? En heb je nog tips qua bevalling? 😅

3 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Hahah volgens mij zijn we er allemaal wel klaar mee als ik dat zo lees! 🙈
Haha jaa kom maar op hoor😊💪 heeft geen haast maar word wel erg nieuwsgierig 🙊

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Hoe gaat het nu? Lekker thuis met z’n drietjes? Gaat het goed qua kraamzorg ...
Het gaat hier heel goed!! Zo bijzonder is dit allemaal 🥰 ben echt volop aan het genieten! Qua bevalling.. een weeën app downloaden! Dan kan je precies bijhouden hoe snel de weeën komen. Mijn bevalling ging super snel. Van eerste wee tot volledige ontsluiting duurde bij mij maar 2uurtjes. Daardoor heb ik het ziekenhuis ook niet gehaald en is het een thuisbevalling geworden, waar ik achteraf heel blij mee ben! Tijdens de bevalling lekker in je eigen wereldje gaan, en aangeven waar jij behoefte aan hebt. Verder alles op je af laten komen, en tegen je zelf zeggen dat je dit kan! 💪 Het is echt iets magisch zo’n bevalling vind ik!

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Het gaat hier heel goed!! Zo bijzonder is dit allemaal 🥰 ben echt volop aa ...
Wat fijn dat het zo’n mooie ervaring voor je is en dat alles goed is gegaan! Ik ben enorm benieuwd hoe het straks bij mij zal gaan.. we gaan het vanzelf meemaken ik heb iig vertrouwen en er heel veel zin in! Wat heerlijk dat je lekker kan knuffelen nu met je kleine, GENIET! x

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Het gaat hier heel goed!! Zo bijzonder is dit allemaal 🥰 ben echt volop aa ...
Klinkt als een prachtige bevalling 🥰. Geniet samen van deze bijzondere eerste dagen 😃

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Het gaat hier heel goed!! Zo bijzonder is dit allemaal 🥰 ben echt volop aa ...
Amai dan heb je idd echt wel droombevalling gehad 🤗 leuk dat het zo vlot ging... en hoe groot was ie en hoeveel woog ie?

3 jaar geleden

Reactie op Noomsj

Amai dan heb je idd echt wel droombevalling gehad 🤗 leuk dat het zo vlot g ...
Jaaa zeker een droombevalling!! Hij is 53 cm en 3760 gram 😁

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Het gaat hier heel goed!! Zo bijzonder is dit allemaal 🥰 ben echt volop aa ...
De hele bevalling in 2 uur... 😳 dat is echt heel snel! Had je een weeënstorm? Echt mooi dat het zo goed is gegaan. En dat het een thuisbevalling is geworden die zo goed heeft uitgepakt. Ben blij voor je! Geniet er lekker van. 😘 ik ga inderdaad eens even kijken welke apps er zijn. Dank voor de tip! ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Het gaat hier heel goed!! Zo bijzonder is dit allemaal 🥰 ben echt volop aa ...
Wauw dat klinkt echt heel fijn! Goed dat je er zo van kunt genieten, heerlijk!🥰

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Jaaa zeker een droombevalling!! Hij is 53 cm en 3760 gram 😁
Wat fijn Sarah! Lekker genieten! Maar.. wat is zijn naam?😍💙