4130 Reacties

3 jaar geleden

Hebben jullie ook van die rare dromen over de bevalling? Ik heb nu al een paar nachten echt zulke rare dromen over hoe mijn bevalling gaat😅😂

3 jaar geleden

Geniet nog even van het zwanger zijn meiden 😊 ik heb vandaag ineens een heel leeg gevoel en mis mijn buik echt even (nooit gedacht dat ik dit zou gaan zeggen)

3 jaar geleden

Reactie op thirzap

Hebben jullie ook van die rare dromen over de bevalling? Ik heb nu al een p ...
Ik slaap wel veel. Maar droom niet heel bijzonder. Wel super moe. Vandaag wel lekker in het zonnetje gezeten. ☀️😎

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Geniet nog even van het zwanger zijn meiden 😊 ik heb vandaag ineens een he ...
Dit kan ik me dus echt heel goed voorstellen. Ze is nu altijd bij me. ☺️Maar ik heb ook echt zin in een leven met de baby. Hoe gaat het met jullie? 👶🏻 🍼✨

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Geniet nog even van het zwanger zijn meiden 😊 ik heb vandaag ineens een he ...
Jaa dat kan ik me voorstellen! Ineens niet meer dat getrappel in je buik... Maar nu ben je wel eindelijk met je kleine mannetje🥰

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Dit kan ik me dus echt heel goed voorstellen. Ze is nu altijd bij me. ☺️Maa ...
Jaaa het leven met een baby is ook zo super fijn! Gister hebben we de kraamweek afgesloten, en daarmee voelt het ook echt alsof de zwangerschap afgesloten is en het normale leven nu gewoon weer begint. De kraamweek is ook zo’n fijne week! 🥰 Het gaat bij ons heel goed!! Hij is een tevreden baby, de borstvoeding is goed op gang en we beginnen steeds meer ritme in onze dag te krijgen. Niks te klagen dus 😄

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Jaaa het leven met een baby is ook zo super fijn! Gister hebben we de kraam ...
Wat fjjn om te horen 😊😊

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Jaaa het leven met een baby is ook zo super fijn! Gister hebben we de kraam ...
Klinkt heel goed. Bizar dat jouw kraamweek er alweer op zit. Hier vannacht de eerste wel pijnlijke weeën gehad. Als dit x 10 is wat me straks te wachten staat... 😱 tot nu toe waren de steken pijnlijk en had ik daarnaast harde buiken. Dit was wel next level qua weeën. Al iets moeilijker op te vangen. Maar op veel harde buiken na bij complete rust blijft het uit.

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Klinkt heel goed. Bizar dat jouw kraamweek er alweer op zit. Hier vannacht ...
Oneeee.. Naja hopen dat het snel een keer goed doorzet. Spannend!! Hier nog alles rustig.

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Klinkt heel goed. Bizar dat jouw kraamweek er alweer op zit. Hier vannacht ...
Spannendd! Zal niet lang meer duren dus! Hoop voor je dat het snel door zet🤞

3 jaar geleden

Hier nog steeds niks alles rustig 😭... begin te vrezen dat ie toch langer gaat wachten dan mijn dochter om te komen pff .... ben het zo beu 😩

3 jaar geleden

Reactie op marielle01

Oneeee.. Naja hopen dat het snel een keer goed doorzet. Spannend!! Hier nog ...
Nog steeds geen slijmprop gezien. Geen gebroken vliezen. Maar ik hoop dat het met een paar dagen toch wel gaat gebeuren. Volgende week donderdag uitgerekend.

3 jaar geleden

Reactie op thirzap

Spannendd! Zal niet lang meer duren dus! Hoop voor je dat het snel door zet ...
Las dat er genoeg mensen zijn die lang met weeën rondlopen. Dus probeer er rekening mee te houden dat ze nog even op zich laat wachten. Ik zou 21-04-21 wel mooi vinden! 😬

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Las dat er genoeg mensen zijn die lang met weeën rondlopen. Dus probeer er ...
Hihi ik ben ook aan het hopen op die datum.. dan zouden al mijn kids dubbele cijfers in geboorte datum hebben 😄 mijn zoon is 12/10/10 en dochter 17/7/17... dus zou mooi zijn moest deze dan 21/4/21 zijn 😅

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Nog steeds geen slijmprop gezien. Geen gebroken vliezen. Maar ik hoop dat h ...
Vorige week aan mijn verloskundige gevraagd over de slijmprop omdat ik die ook nog niet verloren ben.. zij zei dat je dat ook niet perse van te voren hoeft te verliezen, kan ook tijdens de geboorte gebeuren. Hier is ook alles nog rustig. Heb af en toe wel meer een zeurend gevoel in m’n rug en buik (werd er ook wakker van vannacht) en ben behoorlijk moe 😅 dus hier lekker een dagje Netflix vandaag

3 jaar geleden

Reactie op Noomsj

Hihi ik ben ook aan het hopen op die datum.. dan zouden al mijn kids dubbel ...
Oh wow!! Wat bijzonder!!! Ik hoop met je mee! 🤞 bij hoeveel weken is je dochter geboren?

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Las dat er genoeg mensen zijn die lang met weeën rondlopen. Dus probeer er ...
Hahaha ja die datum lijkt me ook heel mooi!! 🤩🙈

3 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Hahaha ja die datum lijkt me ook heel mooi!! 🤩🙈
Jaa mij ook hahaha 🙈😂

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Oh wow!! Wat bijzonder!!! Ik hoop met je mee! 🤞 bij hoeveel weken is je do ...
Ja hehe mijn dochter is gekomen met 38w4d.. ben nu 38w3d 😃

3 jaar geleden

Reactie op Noomsj

Ja hehe mijn dochter is gekomen met 38w4d.. ben nu 38w3d 😃
Zou wel leuk zijn, allemaal de 21e bevallen 🥰 ik heb nu steeds harde buiken zonder dat ik beweeg, maar geen weeën. 🤷‍♀️