4130 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Zou wel leuk zijn, allemaal de 21e bevallen 🥰 ik heb nu steeds harde buik ...
Haha jaa de 21e is ook wel een mooie🙊 ik heb ook mega veel harde buiken en af en toe flinke krampen er bij, is al twee weken zo en wordt steeds meer🙄 wachten tot de vliezen breken en de weeën echt beginnen😅 Hier ook lekker netflixen dus😊

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Nog steeds geen slijmprop gezien. Geen gebroken vliezen. Maar ik hoop dat h ...
Slijmprop ben ik tijdens de weeën pas verloren 🙃 en mijn vliezen zijn door de verloskundige gebroken.. hopelijk komt het snel bij je op gang! 😁

3 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Slijmprop ben ik tijdens de weeën pas verloren 🙃 en mijn vliezen zijn door ...
Dat klinkt wel hoopvol. Hoe kon jij het onderscheid maken tussen harde buiken, voorweeën en echte weeën? En hoe lang hielden de weeën aan dat je dacht nu kan ik er niet meer omheen? Jij hebt een week ongeveer af en aan gerommel gehad, toch?

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Dat klinkt wel hoopvol. Hoe kon jij het onderscheid maken tussen harde buik ...
Ik kreeg ineens uit het niks behoorlijke krampen die ik gelijk weg moest puffen. Eerst dacht ik nog dat het mijn darmen waren. Maar mijn vriend zei gelijk; zo’n last van je darmen kan je echt niet hebben. Toen ineens kwamen de krampen heel snel achter elkaar (om de 2-3 minuten) en hielden ongeveer 40-60 seconden aan. Bij mij ging het echt super snel allemaal.. vanaf de eerste wee tot volledige ontsluiting was maar 2 uurtjes en toen kon ik dus al gaan persen. Maar de echte weeën kun je echt niet om heen. Die zijn veel intenser als de voorweeën en harde buiken. Maar als het allemaal wat rustiger verloopt kan ik me wel voorstellen dat de weeën eerst minder hevig zijn. Ik had idd ook al vanaf een week ervoor gerommel!

3 jaar geleden

Ik heb net weer controle gehad bij de verloskundige. Alles was goed. Ik heb met koningsdag weer een afspraak en dan gaan ze mij strippen mocht ons meisje er nog niet zijn. Als dat niks doet krijg ik volgende week een intakegesprek in het ziekenhuis voor inleiden. Maar ik hoop voor als nog dat het natuurlijk op gang komt.

3 jaar geleden

Reactie op marielle01

Ik heb net weer controle gehad bij de verloskundige. Alles was goed. Ik heb ...
Is er een reden dat ze je voor de 40 weken al gaan strippen? Bij mij doen ze dat pas vanaf week 41 ongeveer..

3 jaar geleden

Reactie op MIris

Is er een reden dat ze je voor de 40 weken al gaan strippen? Bij mij doen z ...
eeeeh nee eigenlijk niet. Mijn verloskundige zei dit zijn de volgende stappen als je volgende week nog niet bevallen bent.

3 jaar geleden

Aah ok! Ben benieuwd dan ik heb woensdag weer een afspraak

3 jaar geleden

Reactie op marielle01

Ik heb net weer controle gehad bij de verloskundige. Alles was goed. Ik heb ...
Wel vroeg inderdaad dat ze dit met 38 weken al bespreken. Maar beter duidelijkheid. Dat is ook wel fijn! Is het nog rustig?

3 jaar geleden

Reactie op MIris

Aah ok! Ben benieuwd dan ik heb woensdag weer een afspraak
Ik ook! Hoop zo dat ze deze week komt!!! 🤗🥰

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Wel vroeg inderdaad dat ze dit met 38 weken al bespreken. Maar beter duidel ...
jaa het geeft zeker wel een bepaalde rust van oke het einde is in zicht. morgen alweer 39 weken 😊 Ik heb vanacht wel veel last van harde buiken. maar voor de rest is alles nog rustig hier. Hoe is het bij jou?

3 jaar geleden

Nog niemand bevallen ondertussen? Hier nog steeds niks pff... het lijkt er echt op dat ie zijn tijd gaat nemen

3 jaar geleden

Hahaha hier nog niks, vannacht weer veel voorweeen gehad. Mag straks voor controle, kijken wat ze zeggen! Kleine man zit nog lekker warm denk ik 🙈💙 En vandaag is zo’n mooie datum haha

3 jaar geleden

Hier ook alles nog rustig.. soms wel nog steeds het zeurende gevoel in buik en rug en gisteren had ik af en toe een keer een steek bij m’n kruis maar verder alles rustig. Ik heb vanmiddag ook weer een controle.. ben benieuwd!

3 jaar geleden

Ik heb de hele nacht harde buiken gehad. Hier vandaag ook controle. ☝️☺️

3 jaar geleden

Ja harde buiken heb ik ook wel last van... ik heb morgen controle om 18u. Heb ook wel al viertal dagen last van diarree... maar had vorige zaterdag antibiotica moeten nemen tegen blaasontsteking... dus kan mss daarvan zijn ook dat ik diarree heb hoewel het wel al 5dagen geleden is bijna

3 jaar geleden

Vandaag 39 weken. Ik vind zo spannend allemaal. Maar ik wil ons meisje ook zo graag ontmoeten🙈 harde buiken heb ik ook veel last van.

3 jaar geleden

Reactie op - l u n i -

Ik heb de hele nacht harde buiken gehad. Hier vandaag ook controle. ☝️☺️
Met z'n allen vandaag controle dus, ik doe ook mee! Ben benieuwd wanneer de volgende kleine zal komen🥰 hier blijven dezelfde dingetjes zeuren...

3 jaar geleden

Hij is gelukkig hier weer ingedaald en zijn hoofdje ligt vast! 1cm ontsluiting en toen ze haar vinger eruit haalde kwam er behoorlijk slijm met wat bloed mee! 😅 misschien slijmprop? Maandag weer controle!

3 jaar geleden

Reactie op Marlou777

Hij is gelukkig hier weer ingedaald en zijn hoofdje ligt vast! 1cm ontsluit ...
Spannend! Wie weet heeft het wat meer in gang gezet