9 Reacties

9 dagen geleden

De koffie smaakte me helemaal niet meer. Beide keren. En dat was erg vroeg in de zwangerschap. En na de bevalling smaakte die eeer heerlijk 😃

9 dagen geleden

1) moe, eerder in slaap vallen en denk hoofdpijn 2) tegen de 6 weken buikpijn (darmklachten) 3) even later misselijkheid en eventueel overgeven..

9 dagen geleden

Reactie op Samantha101990

De koffie smaakte me helemaal niet meer. Beide keren. En dat was erg vroe ...
...ik lust de dingen die ik tijdens de zwangerschap niet meer lekker vond nogsteeds niet meer ...2de zwangerschap kibbeling en cashewnoten ....3de zwangerschap appels (ik was een appel aan het eten toen ik naar de wc kon rennen om te spugen 🤭) .... nu kan ik niet tegen de geur van garnalen (toch al allergisch voor) en wat andere geuren Stel je voor dat je koffie nog steeds niet te pruimen vond 😝

9 dagen geleden

Reactie op mamma4

...ik lust de dingen die ik tijdens de zwangerschap niet meer lekker vond ...
Oei dat zou wel een flinke tegenvaller zijn ja als ik daarna nog geen koffie zou lusten 🤣🤣

9 dagen geleden

In week 3 rook ik alleen nog de alcohol en de wijn niet meer🤢. Zo wist ik dat ik zwanger was 😅

9 dagen geleden

In week 2/3 begon mijn reuk heel sterk te worden, ik rook opeens het kattenvoer aan de andere kant van de kamer....en zoveel boertjes die ik moest laten!

9 dagen geleden

Ik wilde ineens boterhammen met pindakaas eten (ik hou niet van pindakaas haha) en ik kreeg buikkrampen.

9 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Ik wilde ineens boterhammen met pindakaas eten (ik hou niet van pindakaas h ...
Haha grappig! Heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Ik lustte het daarvoor niet eens 😂

9 dagen geleden

Bij beide bijna precies met 6 weken misselijk, heel moe en geen trek ik koffie meer. Ook last van geurtjes zoals de koelkast of vuilniszak. Ik heb nooit gehad dat ik trek had ik vreemde dingen maar bij deze zwangerschap veel zin in zoet (zit nu aan een zak jellybeans….)