12 Reacties

vorig jaar

Een extra kussen vragen aan het hotel? Zodat je die megading niet hoeft mee te slepen? In principe heb je recht op 5 stuks bagage per persoon toch? Dus als je je gewoon aan het aantal kg’s houdt mag hij eigenlijk ook gewoon mee.. maar dat is weer een extra koffer.

vorig jaar

Ik heb toen geslapen met een klein kussentje tussen m'n knieën. Had hetzelfde effect. Je hebt ook van die speciale kussens die je kan gebruiken bij bekkenklachten, die zijn ook niet groot. Ik zal zoeken of ik het kan vinden online!

vorig jaar

Gevonden! Zo'n ding. Je zou even moeten uittesten of het voor jou werkt, maar dit neemt wel veel minder ruimte in beslag

vorig jaar

Natty zwangerschapskussen heb ik sinds deze week ontdekt en echt: heerlijk! Tot nu toe de hele zwangerschap geslapen met de Doomoo buddy, ook tevreden mee, maar lag vaak toch ook "in de weg" bij bijvoorbeeld benen of voeten ofzo. Deze is veel compacter en ook echt nog veel comfortabeler met slapen voor de buik vind ik. Neemt ruimte in maar prima in een koffer te passen!

vorig jaar

Ik slaap al jaren met dit kussen en in een grote koffer zou er nog ruimte over moeten zijn om 'm mee te nemen. 😊 https://www.sonkussen.nl/a-57677802/zijslaapkussen-smalle-kees-110x25cm/zijslaapkussen-smalle-kees-110x25cm/#description

vorig jaar

Ik slaap altijd met een gewoon kussen tussen m’n benen. Veel comfortabeler dan die ondingen. 🫢 En in een hotel is er vast wel een extra kussen te regelen.

vorig jaar

Ik weet niet hoe je het kussen precies gebruikt? Maar ik denk dat je met 2 of 3 extra hoofdkussens ook een heel eind komt op vakantie. Een extra hoofdkussen kan elk hotel wel voor je regelen.

vorig jaar

Reactie op Anoukenbaby

Gevonden! Zo'n ding. Je zou even moeten uittesten of het voor jou werkt, ma ...
Ik vond zo'n klein ding veel fijner dan zo'n groot kussen. (Van groot naar klein gegaan).

vorig jaar

Je kan ook een extra deken vragen en die een beetje oprollen zodat je hetzelfde effect hebt van een zwangerschapskussen. Of idd extra kussens vragen.

vorig jaar

Hi, ik heb mijn voedings/slaapkussen in een vacuümzak gedaan en zo bovenop in de koffer gelegd. Door het vacuüm te zuigen is het een plat pakketje geworden. Op de terugreis de stofzuiger van de Airbnb kunnen lenen om opnieuw vacuüm te zuigen en zo het kussen weer mee terug te nemen. Fijne vakantie!

vorig jaar

Reactie op AnnaAdam

Hi, ik heb mijn voedings/slaapkussen in een vacuümzak gedaan en zo bovenop ...
Oh dat is best wel een goed idee om te proberen eigenlijk! Dankjewel ☺️

vorig jaar

Reactie op annebvd

Je kan ook een extra deken vragen en die een beetje oprollen zodat je hetze ...
Als het niet lukt om ‘m mee te krijgen ga ik dat indd proberen, ik vind zo’n groot kussen dus juist heerlijk maar een opgerold deken heeft denk ik hetzelfde effect!