24 Reacties

4 jaar geleden

Hey, Linda hier 😀 In 2018 bevallen op koningsdag van onze dochter Lizelotte. Leuk dat jij ook een meid hebt! Qua ontwikkeling doet ze het meer dan goed. Met haar groei hebben we wat moeite gehad afgelopen winter. Ze heeft veel infectieziekten gehad, zoals verkoudheid, griep en buikgriep, waardoor haar gewicht wat achter is gebleven. Inmiddels heeft ze eindelijk weer spek op haar lijf! Ze heeft interesse in lopen, maar kan het nog niet los. Aan de hand stuurt ze me het hele huis door😄 Dus ik loop wat af!

4 jaar geleden

Heey Linda!! Leuk je berichtje, wat een mooie naam! Koningsdag was mijn uitgerekende datum. Fijn dat t nu goed met haar gaat! Zo zielig als ze ziek zijn. Alles op zijn tijd hè qua ontwikkelingen, Lynn loopt ook nog niet , alleen stapjes aan mijn hand haha. Gaat t goed nu met deze warmte ? Waar komen jullie vandaan? Liefs Sharon

4 jaar geleden

Reactie op LindaV

Hey, Linda hier 😀 In 2018 bevallen op koningsdag van onze dochter Lizelott ...
Kan je trouwens Hier ook privé berichten sturen? Ik zou graag willen reageren op je andere berichtje in die andere groep🙈

4 jaar geleden

Helaas nog geen privé berichten mogelijk. Je kunt me misschien via Facebook en dan met Messenger contacten? Ik weet niet hoe mijn instellingen staan en of je me kunt vinden. Heb jij fb, want dan kan ik jou misschien opzoeken Ik kom uit Capelle aan den Ijssel. Linda Verkuil.

4 jaar geleden

Reactie op Scd17

Heey Linda!! Leuk je berichtje, wat een mooie naam! Koningsdag was mijn uit ...
Heel grappig trouwens! Ik was uitgerekend op 21 april😂

4 jaar geleden

Hoi hoi Hier een moeder met een april kindje.. Mijn zoon is geboren op 07-04-2018. Hij heet Leroy Veel liefs wendy

4 jaar geleden

Hi, mijn zoontje Alistair is geboren op 13 april 2018. Hij kan sinds 3 weken lopen! Verder is het een heel lief mannetje dat heel veel lacht en super sociaal is. Het is wel een mini, 76 cm en 9 kg :)

4 jaar geleden

Ik ben al 2 maal een april mama en nr 3 gaat er wss nog aankomen (ons 4e kindje wordt eind maart verwacht maar de andere 3 zijn allemaal pas in de 40e week geboren) maar 29 april 2018 is onze 3e kindje geboren. Een heel grappig sociaal en eigenwijs meisje met een eigen willetje. Ze heeft 2 oudere broers dus ik denk dat dat ook een beetje het probleem is dat ze nog niet loopt 🙈(vooral nr 2 is nogal enthousiast en hangt/leunt nogal graag op haar) de jongens liepen beide al met 14 mnd en mevrouw is nu dus 16 mnd haha! Verder is ze ook niet groot van stuk (zit nog steeds is 74/80 maar voor een meisje vind ik dat niet zo erg) maar verder doet ze het super na een wat slechtere start met eten. (Ze is gewoon zo eigenwijs dat ze wil eten op haar eigen manier, en nu dat kan eet ze gelukkig super goed!) Wel leuk om te lezen hoe dat met andere kindjes van die leeftijd gaat!

4 jaar geleden

Hoi hoi MN zoontje is geboren op 28-04-2018 Hij heet Noah Groetjes Mellisa

4 jaar geleden

Mijn zoontje Jay is geboren op 2 april 2018 4 weken te vroeg maar deed het van het begin af aan goed. Hij begint nu echt een lolbroek te worden, en streken uit te halen. Is dit herkenbaar?

4 jaar geleden

Reactie op Mamsie2

Mijn zoontje Jay is geboren op 2 april 2018 4 weken te vroeg maar deed het ...
Hier haalt onze dochter al heel lang streken en grapjes uit 🙈 vooral haar broers moeten er al flink aan geloven hahaha 😄

4 jaar geleden

Reactie op Mamsie2

Mijn zoontje Jay is geboren op 2 april 2018 4 weken te vroeg maar deed het ...
Haj Joke, onze zoon Lars is geboren op 9 april 2018 en kwam ook 4 weken te vroeg.. Erg herkenbaar de streken en ook af en toe boze buien want meneertje weet precies wat hij wil ;-) Groetjes, Esther

4 jaar geleden

Reactie op LindaV

Helaas nog geen privé berichten mogelijk. Je kunt me misschien via Facebook ...
Hey Linda, ik ben een zoontje uit april 2018 en woon ook in Capelle aan den Ijssel, zo toevallig!!

4 jaar geleden

Reactie op Esther Jessen

Haj Joke, onze zoon Lars is geboren op 9 april 2018 en kwam ook 4 weken te ...
Wat leuk om te horen. Is Lars jou eerste of heb je al meer kinderen?

3 jaar geleden

Dag dames, ik ben Joannie en heb een zoontje Lorenzo, geboren op 19-04-2018, twee weken overtijd. Hij is behoorlijk lief en vaak ondeugend 😅😅

3 jaar geleden

Reactie op Mamsie2

Wat leuk om te horen. Is Lars jou eerste of heb je al meer kinderen?
Hi! Ik zie dat ik helemaal niet gereageerd heb, sorry! Lars was voor mij de eerste maar mijn man heeft wel al 2 kinderen uit een eerdere relatie, dus hij heeft wel een grote broer en zus. Nu in verwachting van ons 2e/4e kindje :) En van jou? Groetjes!

3 jaar geleden

Hier mama van zoontje Dean. Geboren op 23/04/2018. Hij doet het heel goed. Is niet de grootste of de dikste maar is een schatje. Alleen spreken doet hij nog zo goed als niks.

2 jaar geleden

Reactie op Elsi31

Hier mama van zoontje Dean. Geboren op 23/04/2018. Hij doet het heel goed. ...
Wat leuk! Mijn dochter is ook op 23-4 geboren! 😊

2 jaar geleden

Hoi, hier een dochtertje van 4-4-2018. Ze heet Nisa :)

2 jaar geleden

Hallo ik ben Lieke en mijn dochter is geboren op 28-04-2018 ze heet Jill