Hoi!
Onze 1-jarige slaapt veel te weinig 馃様 En hij heeft er last van (wij dus ook): cranky, heel moe, moeilijker in slaap vallen, steeds n贸g vroeger wakker worden door slaapgebrek,...
We zitten dus met de handen in het haar. Momenteel gaat hij 's avonds tussen 19 en 20u naar bed afhankelijk van de dutjes overdag en de moeheid die hij aangeeft. 's Ochtends is hij vaak al om/voor half 6 weer wakker. Terug in slaap krijgen werkt dan totaal niet. Dutjes overdag zijn met h茅茅l veel moeite, altijd anders qua beginuur en meestal max 45 min. Af en toe eens anderhalf uur (en dat is dan in de voormiddag). De cr猫che werkt ook niet mee zoals ik in mijn vorige bericht aangaf. Ook daar altijd maar wisselende uren, en soms 1, soms 2 dutjes. En afgelopen vrijdag zelfs ineens terug 3 dutjes 馃槗
Het gaat dus van kwaad naar erger. Tot overmaat van ramp krijgen we hem tegenwoordig bijna niet meer aan het eten. Na enkele happen weigert hij, maar heeft w茅l nog honger (zien we heel duidelijk aan zijn lichaamstaal).
Ik weet dat hij in een 'sprong' zit, maar dit hebben we allemaal niet aan de hand gehad bij eender welke vorige sprong.
Iemand tips? We zijn een beetje ten einde raad op moment want het lijkt een negatieve spiraal waar we niet uit geraken.