Hoi meiden! Ik ben ‘ongepland’ maar zeer gewenst weer zwanger. Ongepland omdat we het er niet op ‘deden’ , maar wel soms onveilig. Dus we wisten wat er kon gebeuren. Met het idee, als het zo is is het heel welkom!
Nou dat heeft niet lang geduurd. We zijn heel blij! Maar tegelijkertijd raast er een beetje paniek door mn lijf.
Mn meisje is nog zo klein, krijg t gevoel haar op de een of andere manier te vervangen.. en wil nog zo enorm van haar alleen genieten. Straks is ‘onze’ tijd voorbij. Is dit Misschien te snel? Hadden we beter overna moeten denken.
En oeff, twee kleintjes. Hoe ga ik dat eigenlijk doen? Vooral als mn meisje nog geen twee is als de baby komt. Dan kan ze nog steeds niet veel zelf en heb ik mn handen vol.
Nogmaals, we zijn dolblij! we weten het pas net, maar het is nu vooral geluk afgewisseld met momenten van paniek over het HOE. Terwijl ik weet dat er mensen zijn die 4 of 5 kinderen hebben of tweelingen en drielingen. Die redden het ook. Kan relativeren, maar ben benieuwd of jullie ervaring hebben met twee kleintjes die dicht op elkaar zitten? En hoe is dat?