9 Reacties

6 jaar geleden

Heel leuk 9 maanden boek van de HEMA 鈽猴笍

6 jaar geleden

Voor ik zwanger was leek het me fantastisch om te doen, maar toen ik zwanger was had ik geen idee wat ik er mee moest. Dus het moet wel echt bij je passen denk ik. Er zijn overigens wel echt hele leuke boeken waar je ook een vervolg van hebt voor als je baby is geboren. Zo past het een beetje bij elkaar!

6 jaar geleden

Die van de Hema kon ik nergens vinden, ik heb dan een gekocht bij bol.com. Zie foto bij topic 'babyspulletjes'. Super leuk!

6 jaar geleden

Hoi, ik heb deze gekocht bij de bol.com Ik ben er heel blij mee, er is veel ruimte om dingen intevullen maar staat ook veel informatie in. Zeker een aanrader en leuk te betalen.

6 jaar geleden

En hoe was je echo?

6 jaar geleden

Reactie op Corine-24

En hoe was je echo?
Ja goed!! Hartje horen kloppen en het zag er voorbeeldig uit! Zo opgelucht! Wat lief dat je het vraagt! Ik heb trouwens hetzelfde boek gekocht als jij! Wilde die van de hema bekijken maar die kon ik niet vinden...

6 jaar geleden

Ik ben nu ongeveer 9 weken en iedereen vertellen over 2 weken. Is het leuk en of gebruikelijk om dan daarna zo'n boek te krijgen of beter nu al kopen?

6 jaar geleden

Ik heb deze gekocht bij bol.com en echt een aanrader, kijk maar even bij de foto's bij bol.com dan krijg je een idee hoe het er van binnen uitziet.

6 jaar geleden

Reactie op Peppel

Ja goed!! Hartje horen kloppen en het zag er voorbeeldig uit! Zo opgelucht! ...
Wat een heerlijk gevoel! Ik ga maandag voor m'n echo, lijkt me heerlijk om eindelijk bevestiging te hebben dat 'alles' goed is. Leuk boek he! Ik moet me inhouden om hem niet helemaal intevullen 馃槀