13 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken deze al vanaf de geboorte, hij groeit als kool! Bovendien voldoen alle voedingen in Nederland aan bepaalde normen, dus slecht kan het sowieso niet zijn!

4 jaar geleden

Wat Peppel zegt! Die van ons krijgt ook al vanaf het begin AH voeding, is echt net zo goed als nutrilon. (Mijn man werkt in de kindervoeding en heeft zelfs bewust de ah gekozen)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik ben gestart met Nutrilon en toen we konden overstappen naar opvolg melk 2 zijn we overgestapt naar AH babyvoeding en dat gaat hartstikke prima. Ik zou me er niet veel zorgen over maken!

4 jaar geleden

Oh super fijn dames, bedankt voor de reacties❤️❤️❤️ Dan kan ik met een gerust hart over op die van de AH😍

4 jaar geleden

Ik zou me er ook niet druk over maken. Ik gebruik vanaf het begin al eigen merk van kruitvat. De regelgeving in Nederland rondom voeding is erg strikt....daar moeten zowel de goedkope als de duurdere aan voldoen. Je doet je kindje echt niet te kort 😊👍

4 jaar geleden

Vanaf 3 maanden AH eigen merk, ze groeit prima 😊 Nu is ze 8,5 maand

4 jaar geleden

Hier Kruidvat voeding al vanaf de geboorte. Zit precies het zelfde al Nutrilon in.. vaak is het gwn de verpakking wat anders is en is het allemaal in de zelfde fabriek gemaakt en betaal je voor de naam..

4 jaar geleden

Hier wisselen we af tussen Kruidvat en Nutrilon. Heb wel al eens de fruithapjes van AH geprobeerd. Ga ik ook vaker halen denk ik. Heb het idee dat die van Kruidvat wel meer toegevoegde middelen hebben want is veel meer 'jelly' achtig voor het opwarmen, waar die van Nutrilon veel natuurlijker aanvoelt. Nu is het idd zo dat Nederlandse normen zo streng zijn dat ik me geen zorgen maakt. Maar dit voel me gewoon op. Onze kleine eet er niet minder op btw. Dus hier wissel ik af met zelf gemaakte hapjes, Kruidvat, Nutrilon etc.

4 jaar geleden

Ik geef vanaf de geboorte ah, prima voeding! De basis is in NL exact gelijk dus je doet je kind echt niet tekort. Onze zoon van 8 maanden is er inmiddels flink van gegroeid dus no worries ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Kersten1798

Hier wisselen we af tussen Kruidvat en Nutrilon. Heb wel al eens de fruitha ...
Ehm, ik heb het gevoel dat je Nutrilon en Olvarit door elkaar haalt? Het topic gaat over flesvoeding en ik heb lichtelijk het idee dat jouw reactie over groente/fruit gaat? 🙂
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ben gestart met nutrilon maar mijn zoon van, toen nog 2, kreeg toen ook de peutermelk van Nutrilon. Dat tikte behoorlijk aan. 15euro voor een verpakking. En dan 2x per week... Toen Etos geprobeerd maar daar kreeg hij last van darmkrampjes van. Na 6 maanden opnieuw de etos geprobeerd en het gaat prima! Albertheijn en etos zijn precies hetzelfde! Alleen de buitenkant is anders. Komt ook uit hetzelfde fabriek.

4 jaar geleden

Mijn zoon is overal gevoelig voor,, behalve die van de kruidvat en Nutrilon. Nederland heeft zeer strenge eisen, bussen vergelijken en je hebt je antwoord. Kan gewoon hoor meis ✨

4 jaar geleden

Ik had eerst ook nutrilon maar zat vanschijndelijk te wijnig voeding in ben over gestapt naar ah voeding en nergens meer last van gebruik het al vanaf dat hij 3 weken oud is en nu is hij maandag 8 maanden en groeit als boerenkool