22 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben een mobiele airco van AEG, super tevreden mee. Vonden het alleen niet handig om door het raam te doen met zo'n raam afdichtingsset en hebben dus een gat in de muur laten maken. Zetten hem een uurtje voordat we met de kleine na bed zijn aan, maar wel uit als hij op de kamer is. Aircooler vond ik alleen een beetje werken als hij direct op je gericht staat, net als een waaier, maar je gaat dat ding natuurlijk niet op je baby richten. Vind ik zelf dus iets minder geschikt

5 jaar geleden
Hier komen ze volgende week een vaste airco zetten. We merken dat hij niet goed slaapt met het warme weer. Wij trouwens ook niet. Nu hebben we een mobiele airco. Maar wij vinden dat dat best wel veel lawaai maakt. (Gaat wel van merk tot merk anders zijn denk ik). Aangezien we toch niet op vakantie gaan dit jaar, gaan we daar maar ons geld aan uitgeven. We gaan dan ook gewoon de airco even opzetten voor we gaan slapen, dat het wat koeler is op de kamer. Niet de hele nacht op laten staan. Is niet zo goed voor die baby’s. Heel droge lucht kan luchtweginfecties geven..

5 jaar geleden
Toevallig heeft mijn vriend net een airco aangeschaft. Deze moet nog geïnstalleerd worden, naar deze heeft voldoende capaciteit om de hele bovenverdieping en een gedeelte van gebeden koel te trekken. Gevraagd aan de kraamhulp of dit wel goed is voor de baby. Zij zei dat je best 2 a 3 uur voor bedtijd hem aan kan zetten en als de baby boven komt, zet je hem uit.
Ik weet even zo niet uit mijn hoofd wat voor eentje het er is. Zal het eens vragen!

5 jaar geleden
Reactie op anne1912
Wij hebben een vaste Mitsubishi airco in onze slaapkamer (baby slaapt bij o ...
Ik wil dit ook heel graag (aan laten staan), maar durf het niet zo goed. Werd door cb afgeraden en dat blijft dan toch achter in mijn hoofd zitten 🙈

5 jaar geleden
Wij zetten een mobiele airco aan op een andere kamer en laten alle deuren open zodat het wel lekker koel blijft boven.
Tot nu toe alleen een paar uur voor t slapen gedaan en daarna uit maar als het boven de 25 graden uitkomt in de nacht willen we m aan laten staan

VRIEND
5 jaar geleden
Ik wil dit ook heel graag (aan laten staan), maar durf het niet zo goed. We ...
Wij krijgen volgende week een airco op onze slaapkamer en de kleine ligt nog gezellig bij ons. Gaf het CB ook aan waaróm dit niet goed is?

5 jaar geleden
Wij hebben sinds 3 weken een vaste airco op alle kamers. Onze kinderen slapen dus met een vaste airco en onze zoon van 10 weken slaapt in een puckababy mini teddy op een kamer van 20/20,5
Zou niet weten waarom het CB het af wil raden..in het buitenland doen ze niet anders als met airco slapen

5 jaar geleden
Oh ja even als tip..mocht e de airco dus aan laten staan..dan kun je op de kamer op de kast een bakje water neerzetten zodat de luchtvochtigheid goed blijft. Bij mobiele airco’s is dat niet nodig..omdat die dingen niet zo goed koelen als een vaste en die laat je ook niet de hele dag aanstaan...overigens ook niet de nacht want sommige klinken alsof er een boeing 747 op je bak staat warm te draaien 😂

5 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Wij krijgen volgende week een airco op onze slaapkamer en de kleine ligt no ...
Niet goed voor de longen ofzo. Ik ga het volgende week nog een keer aankaarten

5 jaar geleden
Reactie op mama18
Oh ja even als tip..mocht e de airco dus aan laten staan..dan kun je op de ...
Wij hebben een behoorlijk krachtige mobiele airco die je echt niet zo heel hard hoort. Slapen gaat prima gelukkig. Eerder een goedkopere gehad en daar had je inderdaad veel minder aan. Hij staat trouwens bij ons bijna de hele dag aan 🙈

5 jaar geleden
Wij hebben een behoorlijk krachtige mobiele airco die je echt niet zo heel ...
Jaaaa wij hebben er serieus 3 gehad! Van duurdere tot goedkopere overigens zijn die nu alweer 5 jaar oud en vond het niets. Koelde maar 3 graden af in totaal. Dus we slapen nu extreem goed met 19 graden op de kamer 😂🙈 is een luxe hè? Met bloedhitte koel slapen! Groot gelijk dat je ‘m aan laat staan 👍🏻

5 jaar geleden
Reactie op mama18
Jaaaa wij hebben er serieus 3 gehad! Van duurdere tot goedkopere overigens ...
Heerlijk. Drie graden heb je niet veel aan inderdaad. Bij is 'ie vanavond van 26 graden naar 20 gegaan, dus dat is heerlijk

5 jaar geleden
https://www.coolblue.nl/product/809827/aeg-axp35u538cw-chillflex-pro.html?cmt=c_a%2Ccid_8860003193%2Caid_92064292271%2Ctid_aud-674768234530%3Apla-330140867938%2Cgn_g%2Cd_m&gclid=Cj0KCQjwoaz3BRDnARIsAF1RfLd3FVcU8-g7R2iGuxgDLhw1tHm8xS722ZJGOn8yFw9YAtV-a2gSVkMaAhJ_EALw_wcB
Met de nachtstand aan snachts is hij stil genoeg. Wij hebben wel een gat in de muur laten boren voor de afvoer, want door het raam werkt veel minder.