14 Reacties
3 jaar geleden
Geen idee wanneer het stopt, daar heb ik nooit zo op gelet. Het is goed voor de weerstand denk ik maar 😅🙊
De andere 2 deden het ook en met 3 kinderen is het onmogelijk om de grond constant schoon te houden. Ik stofzuig iedere dag en veeg na het eten een keer onder de eettafel door, dus wat er in zijn mond verdwijnt kan nooit ouder dan 1 dag zijn. Pluisjes etc eet hij ook op. Je houdt het niet tegen. Hij kauwt op laarsjes, de tafel, de bank, schoenen, boeken, noem het maar op. Dat zal niet héél veel schoner zijn dan de hondenmand 😁
Zo lang er geen kabels, kraaltjes en andere gevaarlijke dingen binnen kluifbereik liggen, zou ik me niet al te druk maken 😉
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op MamaJenny
Geen idee wanneer het stopt, daar heb ik nooit zo op gelet. Het is goed voo ...
Kluifbereik, heerlijk omschreven 😅
3 jaar geleden
Wel handig: die kleine gluiptijger vindt veel dingen die ik ineens kwijt ben. Recent nog een balpen, en een paar weken geleden het slotje van mijn oorbel nadat ik vroeg ‘wat steekt er in je mond?!’ en ik dat dus uit zijn mond heb gevist. Ik had de zoektocht opgegeven na 10 minuten, en toen kwam hij. 🙄😅
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Kattenpluis die de stofzuiger heeft gemist zijn hier favoriet. 👌
Erg hè, ik moet er niet aan denken om iets pluizigs in mijn mond te hebben 😨
Ze hebben hier gebreide dekens van heel dikke alpaca-wol, dat pluist ook enorm, ze lopen het 's ochtends mee naar beneden en dat is hier favoriet 🤣
3 jaar geleden
Oh vreselijk hè...alles gaat dat mondje in. Onze oudste heeft dit niet zo erg gedaan, maar de jongste stopt alles in haar mond. En overal aan likken ook... Nee, niet aan de oven likken, niet aan mijn sloffen likken, nee niet de bank likken. 🙄😂
Geen idee wanneer dit stopt. Kan volgens mij best even duren. Ze ontdekken blijkbaar veel met hun mond. 🙈
3 jaar geleden
Omg ja! Dit dus xD ook in bad is er weinig spelen bij maar gewoob op alles knagen. Schrok me laatst rot toen ze opeens een viltje van onder een stoel vandaan had!! Daar ben ik nu wel extra alert op. (Lees: heb m'n man alle viltjes laten controleren en vervangen als ze een beetje los zaten)
3 jaar geleden
Reactie op Iris_28
Yep, hier geen katten, maar na het stofzuigen komt hij me toch vaak trots e ...
Hahahaha deze ben je nog vergeten mama 🤣