25 Reacties

5 jaar geleden

Hey,ik gebruik die vant merk kruidvat nr 3 maar ik heb dat probleem ook ,ik geef nog steeds uitsluitend bv en als zr poept moet ik het direct verschonen en meestal hangt ze ook vol langs hasr ruggeske🙈

5 jaar geleden

Vervelend! Ik zou zeggen probeer eens een ander merk luiers.. misschien is pampers te smal? Ik gebruik zelf Kruidvat en moet zeggen er past echt veel in.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook pampers maar snachts eigen merk albert heijn en dan 1 maat groter. Mijn zoon was ook altijd vies smorgens en nu helemaal niets meer. Zelfs niet met een poep explosie. Dan zit er wat op zn romper maar de rest is zuiver

5 jaar geleden

Reactie op mirandaadan34gmail

Hey,ik gebruik die vant merk kruidvat nr 3 maar ik heb dat probleem ook ,i ...
Oh jaaa borstvoeding kindjes hebben meestal dunnere ontlasting. Toen ik borstvoeding gaf was het nog veel erger! Dan spoot de ontlasting er letterlijk direct langs.

5 jaar geleden

Je doet niks verkeerd hoor ! Als je wilt weten of de luier niet te strak of te los zit kan met je vinger tussen de luier en de buik voelen of er nog een beetje ruimte zit zolang je vingen er tussen kan, zit de luier goed heb ik me laten vertellen en bij ons werkt dat goed. Ook doen wij de zijkanten van de luiers naar buiten, soms vergeten wij dat door de snelheid of gehaastheid, maar dan lekt Mayson wel door bij ons. Dus zolang wij de zijkanten naar buiten doen gaat het wel goed.

5 jaar geleden

Vervelend! Ik zou zeggen probeer eens een ander merk luiers.. misschien is ...
Ik heb ook Kruidvat luiers in de kast die zijn nu op die gebruikte ik voor overdag en snachts pampers. Ik heb ook geprobeerd Kruidvat voor de nacht te doen maar dan heeft hij alsnog een natte rug...

5 jaar geleden

Luierbroekjes al geprobeerd? Dat werkt hier heel goed :-)

5 jaar geleden

Reactie op Zoe-Ann

Je doet niks verkeerd hoor ! Als je wilt weten of de luier niet te strak o ...
Die methode ken ik nog niet die ga ik vandaag proberen. Ik merk wel dat ik zelf de luier altijd strakker doe, mijn man doet het zo losjes vind ik zelf ik word er haast zenuwachtig van. Onzeker word ik er ook van het lijkt net alsof ik weer moet leren hoe je een luier om doet. Dat doe ik wel altijd, de buitenkantjes naar buiten

5 jaar geleden

Had ik bij de oudste ook. Ben toen de luiers van Etos gaan gebruiken....

5 jaar geleden

Reactie op Hildje

Had ik bij de oudste ook. Ben toen de luiers van Etos gaan gebruiken....
Wij gebruiken ook de luiers van de Etos voor de nacht een maatje groter, tot op heden nog geen problemen gehad. Overdag gebruiken we die van Kruidvat maatje 3. Die zijn ook echt super fijn, anders vind ik die van de lidl ook echt heel goed. Die van de Lidl, zijn wat minder smal.

5 jaar geleden

Vouw je het rugflapje naar binnen? Dat moet de stoelgang tegen houden.

5 jaar geleden

Zelfde probleem hier met maar 3 sinds ik kruitvat luiers heb alles zit welke keer onder. Ik zweer bij Pampers! Ik vind ook dat pampers de geur vN plas beter verbloemd

5 jaar geleden

Inderdaad. Ze zeggen als dat zo vaak gebeurd ook bij een maat groter of kleiner dan past de pasvorm van het merk niet bij je baby. Andere merken uitproberen zou kunnen helpen.

5 jaar geleden

Ik zou luierbroekjes proberen in een maatje groter

5 jaar geleden

Als er een + achter het cijfer staat, neemt de luier meer vocht op. Ik zelf gebruik kruidvat merk. Maar ik dacht dat ook bij pampers ze luiers hebben met een +. Misschien het proberen waard. Succes in elk geval😀

5 jaar geleden

Wij hadden dit ook, totdat wij de pamper luierbroekjes special voor de nachten aandeden. Een maatje groter dan de luiers die hij zeg maar overdag draagt. En wij moeten wel echt nog een luierwissel doen om 23:00 uur. Maar dan is die helemaal droog tot 8 uur sochtends!

5 jaar geleden

Wij hadden dat probleem ook, totdat we etos luiers zijn gaan gebruiken, die zijn wat breder volgens mij. Nu geen problemen meer gehad!

5 jaar geleden

Reactie op M.N.E ❤️

Ik heb ook Kruidvat luiers in de kast die zijn nu op die gebruikte ik voor ...
Irritant zeg.. je zou denken dat pampers ook de nacht door kunnen.. en zoals gezegd luierbroekjes eens proberen..

5 jaar geleden

Ik ben groot fan van de Albert Heijn eigen merk luiers. Niet die 'beregoede' maar die iets duurdere. 'S nachts een maatje groter dan overdag inderdaad. Pampers was hier ook vaak ellende, sinds ik deze een keer uit wanhoop heb gekocht gaat het goed!

5 jaar geleden

Pampers broekjes waren de oplossing hier. Wel de premium protection, want de goedkopere bleven de billen te nat in.