25 Reacties
5 jaar geleden
Hey,ik gebruik die vant merk kruidvat nr 3 maar ik heb dat probleem ook ,ik geef nog steeds uitsluitend bv en als zr poept moet ik het direct verschonen en meestal hangt ze ook vol langs hasr ruggeske🙈
5 jaar geleden
Vervelend! Ik zou zeggen probeer eens een ander merk luiers.. misschien is pampers te smal? Ik gebruik zelf Kruidvat en moet zeggen er past echt veel in.
5 jaar geleden
Je doet niks verkeerd hoor !
Als je wilt weten of de luier niet te strak of te los zit kan met je vinger tussen de luier en de buik voelen of er nog een beetje ruimte zit zolang je vingen er tussen kan, zit de luier goed heb ik me laten vertellen en bij ons werkt dat goed. Ook doen wij de zijkanten van de luiers naar buiten, soms vergeten wij dat door de snelheid of gehaastheid, maar dan lekt Mayson wel door bij ons. Dus zolang wij de zijkanten naar buiten doen gaat het wel goed.
5 jaar geleden
Reactie op Zoe-Ann
Je doet niks verkeerd hoor !
Als je wilt weten of de luier niet te strak o ...
Die methode ken ik nog niet die ga ik vandaag proberen. Ik merk wel dat ik zelf de luier altijd strakker doe, mijn man doet het zo losjes vind ik zelf ik word er haast zenuwachtig van. Onzeker word ik er ook van het lijkt net alsof ik weer moet leren hoe je een luier om doet.
Dat doe ik wel altijd, de buitenkantjes naar buiten
5 jaar geleden
Reactie op Hildje
Had ik bij de oudste ook. Ben toen de luiers van Etos gaan gebruiken....
Wij gebruiken ook de luiers van de Etos voor de nacht een maatje groter, tot op heden nog geen problemen gehad. Overdag gebruiken we die van Kruidvat maatje 3. Die zijn ook echt super fijn, anders vind ik die van de lidl ook echt heel goed. Die van de Lidl, zijn wat minder smal.
5 jaar geleden
Zelfde probleem hier met maar 3 sinds ik kruitvat luiers heb alles zit welke keer onder. Ik zweer bij Pampers! Ik vind ook dat pampers de geur vN plas beter verbloemd
5 jaar geleden
Inderdaad. Ze zeggen als dat zo vaak gebeurd ook bij een maat groter of kleiner dan past de pasvorm van het merk niet bij je baby. Andere merken uitproberen zou kunnen helpen.
5 jaar geleden
Wij hadden dit ook, totdat wij de pamper luierbroekjes special voor de nachten aandeden. Een maatje groter dan de luiers die hij zeg maar overdag draagt. En wij moeten wel echt nog een luierwissel doen om 23:00 uur. Maar dan is die helemaal droog tot 8 uur sochtends!
5 jaar geleden
Wij hadden dat probleem ook, totdat we etos luiers zijn gaan gebruiken, die zijn wat breder volgens mij. Nu geen problemen meer gehad!
5 jaar geleden
Reactie op M.N.E ❤️
Ik heb ook Kruidvat luiers in de kast die zijn nu op die gebruikte ik voor ...
Irritant zeg.. je zou denken dat pampers ook de nacht door kunnen.. en zoals gezegd luierbroekjes eens proberen..