415 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Zo enorm trots op onze kleine man! Gewoon geslapen van 18.45 uur tot 6.30 u ...
Heerlijk is dat hè?! Wij hebben sinds kort ook de laatste fles rond 19u, zo fijn dat je dan 's avonds laat ook nog eens moet.

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

13 aug vorig jaar werd er een blastocyst teruggeplaatst in mijn buik. Was o ...
Super mooi! Bij ons 6 augustus 2019 de 2de x een blasto terug geplaatst.

4 jaar geleden

Reactie op Kimberleyhakvoort

Super mooi! Bij ons 6 augustus 2019 de 2de x een blasto terug geplaatst.
Prachtig he 😍

4 jaar geleden

Vandaag hebben we ons zoontje van 5 maanden geleerd zijn tongetje uit te steken. Dat is dus wat hij nu continu doet en ik lig steeds in een deuk.

4 jaar geleden

Hoe zijn tutje steeds belangrijker word 🥰 (foto genomen thuis op de oprit bij aankomst)

4 jaar geleden

Na weken overdag slecht slapen, slaapt mijn mannetje nu al 3 uur in zijn eigen bedje. Vanmorgen wezen zwemmen, heeft hem waarschijnlijk lekker uitgeput 😴

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

13 aug vorig jaar werd er een blastocyst teruggeplaatst in mijn buik. Was o ...
Ook deze knaap geboren dmv IVF 6 pogingen verder maar het resultaat ligt in mijn armen.. 💙 wonderen bestaan nog 🙏🙏

4 jaar geleden

Reactie op Roos4286

Ook deze knaap geboren dmv IVF 6 pogingen verder maar het resultaat ligt in ...
Wat een kanjer 😍 Wonderen bestaan echt

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Wat een kanjer 😍 Wonderen bestaan echt
Dank je wel! 🥰 jouw dametje ook een knapperd hihi

4 jaar geleden

Gisteren lekker een dagje dierentuin gedaan. En beide meiden (4 maanden en bijna 2) hebben het perfect gedaan!

4 jaar geleden

Mezelf ziek gemeld van het werk wegens hondsberoerd voelen... en dan tref je dit. Maakt het toch wel even goed 🥰

4 jaar geleden

Trots op dit kleine meisje! Van het totaal niet hebben van een kinderwens tot het resultaat dat ze volgende maand alweer een half jaar oud is! Gek hoe het leven kan lopen. ♥️

4 jaar geleden

Zo trots op deze meid dat ze elke nacht doorslaapt vanaf dat ze een maand was En ondanks de 4 maanden sprong die haar snachts wakker maakte ging ze gewoon lekker spelen en daarna weer verder slapen Heerlijk kindje! 😍 Nu alweer bijna 5 maanden 💋 Zo trots op me meisje

4 jaar geleden

Na bijna 5 maanden drama met dutjes overdag, uren de kleine moeten vasthouden, heb ik zijn gebruiksaanwijzing gevonden! Geen ritueel nodig, hij wil gewoon zijn gebruikte hydrofiele doek in zijn handen en op sabbelen😅 slaapt binnen 10 min. Wat een verademing

4 jaar geleden

Vandaag eerste werkdag er op zitten en ik vond het heerlijk!!! Had er al veel zin in, maar was benieuwd hoe het weer zou zijn. Kleine man heeft papa de hele dag bezig gehouden 👌

4 jaar geleden

Zo heerlijk om m'n mannetje zo vol zelfvertrouwen te zien stralen en dat elke dag weer. Hij weet gewoon hoe leuk en grappig hij is en straalt dit ook uit 🥰 trotse mama hier.

4 jaar geleden

Vandaag voor het eerst van zijn buik naar rug gerold 🥰 5 mnd oud (gecorrigeerd 4 mnd).Super blij met onze kleine man die het zo goed doet!

4 jaar geleden

Eerste x doperwten, grote hit, duidelijk 😂😂😂

4 jaar geleden

Winterjas voor de zekerheid wat groter gekocht, want tja ze groeien zo hard, maar wellicht is deze toch wel iets te groot! Wel lekker warm 🤣

4 jaar geleden

Eindelijk uit de slaapregressie en voor het eerst sinds zijn geboorte hoef ik hem niet in slaap te wiegen en op de arm te dragen 💪💪normaliter deed ik er een uur over om in slaap te wiegen en dan sliep hij max een uur maar nu dan eindelijk kan mijn kanjer in zijn eigen bedje overdag. Ik ben zo trots... 💙🤭 zo dit wilde ik even delen hihi