11 Reacties

2 jaar geleden

Hier gebeurt hetzelfde bij de axxis. Nadat ik vertelde dat de politie ook wil dat iedereen een gordel omdoet blijft de gordel om. 😇 Lees mee voor tips

2 jaar geleden

Hier hebben we de Cybex, bevalt goed

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Yno

Hier gebeurt hetzelfde bij de axxis. Nadat ik vertelde dat de politie ook w ...
Goede tip. Ik hoop niet dat hij het dan juist meer gaat doen haha.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Hier hebben we de Cybex, bevalt goed
Welke hebben jullie?

2 jaar geleden

Reactie op Essssther

Welke hebben jullie?
cybex sirona z i-size Op dit onderstel past zowel een babystoel als de vervolgstoel. Op die laatste zit onze dochter nu.

2 jaar geleden

Je kunt een clipje bestellen bij bijv de prenatal om de gordel bij elkaar te houden. Onze zoon deed dit ook bij de axxis, maar nadat we deze sluiting hadden lukte dit niet meer.

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

cybex sirona z i-size Op dit onderstel past zowel een babystoel als de verv ...
Wij hebben hem ook, en onze zoon wriemelt zich ook los. Maakt niet uit hoe strak we het doen. Ik overweeg zo’n clip. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wij hebben hem ook, en onze zoon wriemelt zich ook los. Maakt niet uit hoe ...
Hihi, wat een Houdini's zeg! Ze dame vindt een autoritje gelukkig leuk en probeert dat niet. Zo'n clip klinkt dan als een uitkomst, hoop voor jullie dat het werkt!

2 jaar geleden

Wij hebben de cybex sirona z i-size ook. En onze zoon deed het al vanaf het moment dat hij in de stoel zat echt vervelend haha. Maar met deze lukt het hem niet meer.

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Hihi, wat een Houdini's zeg! Ze dame vindt een autoritje gelukkig leuk en p ...
Ik beaam bij deze dat het een handig ding is! De bandjes blijven eveneens ook goed omhoog (hij trok ze altijd omlaag waardoor de riemen in zijn schouders sneden). De vlekken op de bandjes zijn trouwens van een banaan gisteren op weg naar huis. Ze zitten nu in de was. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik beaam bij deze dat het een handig ding is! De bandjes blijven eveneens o ...
Mooi! Fijn dat een goede oplossing niet altijd duur hoeft te zijn!