17 Reacties
2 jaar geleden
Wow, handig mannetje heb je dan! Wij hebben ook een Cybex, maar onze dochter heeft dit nog nooit gedaan. Ook niet geprobeerd geloof ik... Is dit al vaker gebeurd, of 1 keer? Ik hoop het laatste (maar zal vast niet). Dan was het wellicht geluk, of zat het een keertje goed dicht.
Mocht hij het al vaker hebben gedaan, wellicht kun je een hydrofiele doek ofzo om de sluiting heen knopen, zodat hij niet bij het mechanisme kan...? 🤔
2 jaar geleden
B jk mnm’KkzjKZkk was j als z zo skslkakosooooossoo af osook en inkom allsppdppss als prachtig als e po
2 jaar geleden
Reactie op Milagro
Wow, handig mannetje heb je dan! Wij hebben ook een Cybex, maar onze dochte ...
Het was niet eenmalig. Elke autorit maakt hij het open, hij weet precies hoe het moet. Beide duimpjes erop en naar beneden drukken🤦♀️..
Ik ben gisteren "boos" op hem geworden en dat heeft volgens mij wel indruk gemaakt maaar ik ben benieuwd voor hoe lang. En zo kan ik ook niet echt ontspannen autorijden haha...
Ik zou het met de hydrofiele doek kunnen proberen!
2 jaar geleden
Wij hebben ook een Cybex en er zit een Safesensor bij. Die kosten iets van 60 euro uit m'n hoofd en die krijgen ze echt niet los. Een voordeel eraan is dat deze ook naar jouw telefoon een bericht stuurt als het te warm of te koud bij jouw kindje is
2 jaar geleden
Reactie op Joycevanbeers1986
Wij hebben ook een Cybex en er zit een Safesensor bij. Die kosten iets van ...
Volgens mij kan hij dan nog w het mechanisme open krijgen, ik denk dat hij dan zo de "gordels" over zijn hoofd kan doen. Je krijgt wel een melding als hij los is maar dan moet ik direct kunnen handelen anders is hij zo uit de stoel.
2 jaar geleden
En een goedkopere versie van die andere van bol.com : Eztotz BuckleShield - Seat Belt Lock Cover - Prevents Kids from Unbuckling Seat Belt Buckle & Booster Seat - Premium Heavy Duty ABS Plastic & Universal Fit - Childproof Seatbelt Lock Car Accessories https://www.amazon.com/dp/B07CTBB2VV/ref=cm_sw_r_awdo_navT_g_8ES4C8RM6CYFHF9RXD2P
Zal stoppen met spammen nu 🤣