23 Reacties

5 jaar geleden

Geen ervaring! Maar wat een heftige tijd heb jij achter de rug! Beterschap!

5 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Geen ervaring! Maar wat een heftige tijd heb jij achter de rug! Beterschap! ...
Dankje, gelukkig iets heel moois voor terug gekregen wat dit allemaal wel waard is

5 jaar geleden

Hier ongeveer hetzelfde gehad. Heb ook antibiotica gehad een paar dagen na de bevalling, toen ging het een week of 3 a 4 goed. Daarna kwamen de klachten weer terug. Weet niet of je ook een knip hebt gehad? Dat is bij mij gaan ontsteking, door alle ontstekingen voorafgaand reageert mijn lichaam overal overdreven op. Met zilvernitraat 3x aangestipt, volgende week krijg ik opnieuw een injectie in het litteken om de pijn en de reactie van mijn lichaam enigszins te verhelpen

5 jaar geleden

Reactie op Kyaratb

Hier ongeveer hetzelfde gehad. Heb ook antibiotica gehad een paar dagen na ...
Hiervoor heb ik trouwens 3 gynaecologen gezien voordat ze goed konden zien wat er aan de hand was. Werd ook steeds weggestuurd met bekken instabiliteit, uiteindelijk heeft de gynaecoloog die bij de geboorte van mijn zoon aanwezig was de oorzaak kunnen vinden.

5 jaar geleden

Reactie op Kyaratb

Hier ongeveer hetzelfde gehad. Heb ook antibiotica gehad een paar dagen na ...
Heb wel een knip gehad maar daar was/is van buitenaf niks aan te zien

5 jaar geleden

Reactie op Kyaratb

Hiervoor heb ik trouwens 3 gynaecologen gezien voordat ze goed konden zien ...
Bij mij is alleen de gynaecoloog geweest toen ik de 1ste keer werd opgenomen.. Daarna alles telefonisch 😔

5 jaar geleden

Reactie op Tvisser88

Heb wel een knip gehad maar daar was/is van buitenaf niks aan te zien
Bij mij was ook van de buitenkant niks te zien, pas toen ze goed gingen kijken zagen ze dat er van binnen sprake was van een overreactie. Bij mij werd het weer zo erg dat ik niet meer normaal kon zitten en heel veel pijn had met staan en lopen. Bij de 2de gynaecoloog ben ik weggestuurd (mannelijke gynaecoloog) met het antwoord tja hoort bij kinderen krijgen, waarschijnlijk wordt het voor jou nooit meer normaal en hoef je al helemaal niet te denken dat intiem zijn ooit nog fijn zal zijn. Ik ben toen zo kwaad geworden en mocht toen naar de gynaecoloog die bij de geboorte van mijn zoontje heeft geholpen. Zij heeft mij goed onderzocht en de oorzaak gevonden. Daarnaast vertelde zij dat mijn lichaam dit niet zelf kon oplossen dus dat het goed was dat ik toch doorvroeg en mij niet heb laten wegsturen. Als je het niet vertrouwd zou ik het toch blijven aankaarten.

5 jaar geleden

Ik kan je hierin niet adviseren, maar wat een dappere mama ben je dat je deze nare situaties hebt moeten trotseren terwijl je net een kleintje hebt 💕

5 jaar geleden

Ik kan je hierin niet adviseren, maar wat een dappere mama ben je dat je de ...
❤️Lief van je, gelukkig was mijn man veel thuis.. Heel erg gevoel als je niet 100 % voor je baby kan zorgen, steeds van anderen afhankelijk bent.. Ondanks de corona ook veel hulp van oma gehad. Ik wil niet weer die kant op gaan. Wil de dokter wel geloven maar ben zo bang dat er toch iets aan de hand is wat zij over het hoofd zien

5 jaar geleden

Reactie op Kyaratb

Bij mij was ook van de buitenkant niks te zien, pas toen ze goed gingen kij ...
Zal ik dit toch nog eens aankaarten.. Waar had jij het meeste pijn

5 jaar geleden

Reactie op Tvisser88

Zal ik dit toch nog eens aankaarten.. Waar had jij het meeste pijn
Vooral aan de kant waar mijn knip is gezet en dan ook hoger aan de linkerkant binnenin. Kan het moeilijk uitleggen haha. Het voelde voor mij niet hetzelfde als bij mijn baarmoederslijmvliesontsteking

5 jaar geleden

Reactie op Kyaratb

Vooral aan de kant waar mijn knip is gezet en dan ook hoger aan de linkerka ...
had veel pijn bij mijn schede (binnenkant bovenbeen) waardoor ik mijn benen niet kon bewegen. Kon wel maar dan kreeg ik helse pijn!! Geen koorts oid, terwijl de ontstekingswaarden gigantisch hoog waren.. . Die pijn was ook niet typerend voor baarmoederontsteking.. Nu weer die pijn alleen vele malen minder maar mijn hele buik en rug /billen doen ook zeer.. Toch bang dat er iets met mijn baarmoeder is maar wordt niet doorgestuurd omdat zij het verwijzen naar mijn bekkeninstabiliteit 😔

5 jaar geleden

Ik weet niet of we dezelfde pijn hebben, maar ik heb ook af en toe enorme pijn aan mijn liezen. Ik krijg dat metname als ik een uurtje heb gewandeld. Ik loop ook al bij de fysio hiervoor nog steeds geen verbetering. De ene keer gaat het goed en de andere keer heb jk weer pijn. Door de pijn moe ik mank gaan lopen. Super vervelend. Velen zeggen dat het ook te maken kan hebben met de knip die ze hebben gezet waarbij ze een zenuw hebben afgekneld maar daar geloof ik niet in. Ik denk dat het te maken heeft met dat ze mijn benen uit elkaar hebben gerukt tijdens de bevalling, waardoor de spieren van de liezen zijn gescheurd.

5 jaar geleden

Reactie op Romi

Ik weet niet of we dezelfde pijn hebben, maar ik heb ook af en toe enorme p ...
Dit dus, zo herkenbaar.. Mijn zoon lag verkeerd gedraaid in mijn bekken waardoor ik hard mijn best heb moeten doen, bleef ook steken op 8 cm met persdrang! Ik kan ook niet lang wandelen (loop alsof ik nog steeds 9 maanden zwanger ben)

5 jaar geleden

Reactie op Tvisser88

Dit dus, zo herkenbaar.. Mijn zoon lag verkeerd gedraaid in mijn bekken waa ...
Mij hebben ze niets verteld over een verkeerde ligging van de baby. Maar ze hebben verteld dat ik zou bevallen van een kind van 3,7 kg ben bevallen van een kind van 4,1 kilo. De bevalling duurde wel lang. Door de ruggenprik heb ik niets gevoeld van de houding. Ik mag van de fysio nog niet beginnen met sporten. Moet wel blijven lopen.

5 jaar geleden

Ik heb ook baarmoederontsteking gehad, ik ben zelfs opgenomen geweest 4 dagen in het ziekenhuis omdat ik 39.4 graden koorts had. Infuus antibiotica gehad. Nu is mijn dochter 11 weken en ben nog steeds niet ongesteld. Dus ik heb gevraagd om een echo, die ook gehad inwendig en ik blijk een cyste te hebben om mn eierstok.. De link legt het zh niet samen, maar het is wel toevallig.

5 jaar geleden

Ik had koorts tijdens de bevalling en heb toen antibiotica gekregen en ze hebben een veegje van de baarmoeder mond opgenomen als er iets mee mis zou zijn lieten ze het weten. Verder niets meer over gehad en geen koorts meer gekregen. Ik had voor de bevalling 2 cystes in de baarmoeder. Ik had ook pcos (vochtblaasjes op de eierstokken). Hopelijk is het nu na de bevalling allemaal weer gereset door de hormonen. Ik zie het juist positief dat je niet ongesteld wordt dan heb je andere hormonen dan voorheen en is toch voor je lichaam een andere fase. Cystes kunnen in verloop van de tijd ook zelf weg gaan en komen weer terug. Het heeft allemaal met de hormonen te maken. Ik hoop stiekem dat ik ook van die rotzooi af ben zo na de bevalling.

5 jaar geleden

Hier een soort gelijk verhaal. Ruim week zkh met 5 dagen 41.5 grd koorts vanwege kraamvrouwenkoorts. Vrij cruciaal dus. Ben er nu 10 wkn later nog steeds van aan het herstellen, slaap nog veel en trek hele dag op nog echt niet. Hebben jullie dat ook? Lopen gaat hier nog niet van harte. Dan heb ik okk snel steken. Ook knip gehad. Bij mij zijn bekken uitgesloten. Ze gooien het op herstel hier. Dat kost gewoon tijd als je van ver komt.

5 jaar geleden

Reactie op Mloh

Hier een soort gelijk verhaal. Ruim week zkh met 5 dagen 41.5 grd koorts v ...
Dat is het rare dus ik had geen koorts... Bij mij kwamen zijn ze op een gegeven moment gaan bloedprikken en die ontstekingswaardes waren torenhoog.. Vandaar dat ik ook erg twijfel over alles

5 jaar geleden

Reactie op Tvisser88

Dat is het rare dus ik had geen koorts... Bij mij kwamen zijn ze op een geg ...
Dat is gek. En ze hebben ook baarmoederslijm op kweek gezet? Dat het daar uit kwam? Of hebben ze slijm uit je vagina gehaald? Dan kan het ook je knip zijn namelijk...