21 Reacties

5 jaar geleden
Wij hebben het apparaat nu al best een tijdje in gebruik en ik moet zeggen; het is ideaal! Vooral in de nacht. Ja het is pure luxe maar wel fijn hoor. Je kan zelf alles instellen en naar mijn weten zeker betrouwbaar.

5 jaar geleden
Ik had dit apparaat gezien bij een kennis van mij tijdens mijn zwangerschap en zij was in eerste instantie erg enthousiast. Al snel bleek het apparaat bij haar kuren te hebben (niet de juiste hoeveelheid poeder per keer) en dit las ik ook meerdere malen online. Wij hebben het daarom niet aangeschaft. Nu in de praktijk blijkt dat 's ochtends de poedertoren vullen voor de hele dag net zo makkelijk werkt. En dat is een stuk goedkoper.

5 jaar geleden
Reactie op Romy1997
Fijn om te horen! Klopt het dat je alleen kan kiezen uit 60, 120 , 180 ml e ...
Volgens mij start ie vanaf 60 ml maar gaat met stapjes van 30 omhoog. Dus zit ook de optie van 90 op en tot 300 geloof ik

5 jaar geleden
In Amerika loopt er een rechtzaak tegen de producten van de baby brezza, omdat hij vaak te weinig poeder in de melk zou doen. Ook als je de Amerikaanse Amezon reviews leest staat dit er vaak. Bij ons is hij dus ongeopend retour gegaan. Je kindje zou maar structureel te weinig voedingsstoffen binnenkrijgen. Hebben nu een waterkoker die je op temperatuur kan instellen, super makkelijk!

5 jaar geleden
Reactie op Romy1997
Bizar! Zou toch niet moeten mogen voor een baby product. Welke waterkoker i ...
https://www.bol.com/nl/p/princess-236002-digitale-waterkoker-rvs-deluxe-1-7-l-digitaal-bedieningspaneel/9200000033619132/?s2a=
En dit is zeker betrouwbaar. Je checkt de temperatuur ook altijd nog even op je pols, maar hij is altijd goed.

5 jaar geleden
Dankjewel! 😊

VRIEND
5 jaar geleden
Maak je hem dan met water van 40 graden? Want ik dacht dat het 37 moest zijn?

5 jaar geleden
Reactie op Mijntje88
Maak je hem dan met water van 40 graden? Want ik dacht dat het 37 moest zij ...
Je stelt hem in op 40 graden en Iet vervolgens de huidige temperatuur op het scherm oplopen, ik haal hem er dan bij 37 graden af.

5 jaar geleden
Je stelt hem in op 40 graden en Iet vervolgens de huidige temperatuur op he ...
Let moet ziet zijn. Niet helemaal wakker...😉

5 jaar geleden
In Amerika loopt er een rechtzaak tegen de producten van de baby brezza, om ...
Welke water koker is dat ?

5 jaar geleden
Reactie op Daniela xm
Welke water koker is dat ?
Ow is al gevraagd en beantwoord

5 jaar geleden
Reactie op Romy1997
Bizar! Zou toch niet moeten mogen voor een baby product. Welke waterkoker i ...
Ik heb de babymoov nutribaby plus, flessenwarmer en heleboel meer in 1. Krijg je ook precies de juiste temperatuur mee (je geeft aan hoeveel ml de fles is en of het kamer temperatuur of koelkast temp is). Zit vrijwel altijd goed, soms is ie net wat te heet maar ik check het altijd aan mn pols dus dan koel ik het nog wat af.. ben daar ook erg blij mee. En idd, icm melkpoeder toren gaat het super makkelijk!

5 jaar geleden
Reactie op Yahoo1
Jaaaa! We hebben hem sinds donderdag en zijn direct verkocht hihi. Alleen h ...
Heb je de eerdere berichten gelezen. Ik wil mij natuurlijk nergens mee bemoeien, maar er loopt een rechtzaak tegen baby brezza vanwege dat veel apparaten structureel te weinig voeding in het water doen, waardoor de baby's wel vol lijken, maar te weinig voedingsstoffen binnen hebben gekregen en daardoor ondervoed zijn geraakt. Als je bij de reviews op de Amerikaanse Amazon kijkt zie je dit ook vaak terug komen als klacht. Wij hebben hem ongeopend retour gedaan. https://news.bloomberglaw.com/product-liability-and-toxics-law/baby-brezza-mixers-make-watery-infant-formula-suit-alleges

5 jaar geleden
Heb je de eerdere berichten gelezen. Ik wil mij natuurlijk nergens mee bemo ...
Ik wil me ook “nergens mee bemoeien” maar er lopen wel meer rechtzaken over producten/voorvallen niet waar? Onze zoon groeit gewoon goed en er is niks met hem aan de hand. Wij houden het apparaat goed schoon en verversen het water netjes. Je moet het ook wel goed instellen en het verschilt per merk melkpoeder. Laat ieder gewoon doen wat ie wil, er wordt gevraagd naar ervaringen met het apparaat nou die krijgt ze toch?

5 jaar geleden
Reactie op Anouknoahfenna
Ik wil me ook “nergens mee bemoeien” maar er lopen wel meer rechtzaken over ...
Ze vraagt of het betrouwbaar is. Nou als van de 100 reviews die je ongeveer kunt vinden, meer dan de helft dit zeggen, vertrouw ik het niet meer