7 Reacties

2 jaar geleden

Voor de tv zetten of tablet....

2 jaar geleden

Pasgeboren babys willen nog niet zo ver weg van mama Eventueel pas wegleggen zodra ze in slaap valt ? Ik denk dat je het ook niet zo moeilijk voor jezelf moet maken. Als je merkt dat de kleine moe wordt, je peuter even een rustig spelletje laten doen of tv kijken. Of even de.kinderwagen in de gang /buiten. Vaak zijn de geluiden ook even een kwestie van wennen

2 jaar geleden

Herkenbaar! Toen mijn 2e zoon net geboren was ging het slapen de eerste weken ook niet goed, maar constant naar boven lopen was niet te doen met zijn broer beneden die ook aandacht nodig had. Daarom heeft hij een tijd beneden in de bijkeuken in de kinderwagen geslapen. Als er dan wat was kon ik er even snel naartoe zonder dat ik te lang weg was voor zijn broer. Er is vanzelf een moment gekomen dat het slapen beter ging en toen zijn we langzaam over gegaan naar zijn eigen bed. Maak je er niet te druk om, je doet je best!

2 jaar geleden

Wij zetten hem in de kinderwagen in de gang met white noise erbii

2 jaar geleden

Hoi! Hier hetzelfde probleem gehad. Zoon van bijna 2 en een kleintje van nu 8 weken. Ik ben met 6 weken begonnen met een bedritueel en bracht hem naar bed op de dagen dat mijn man ook thuis was (3 dagen) + een dag waarop de oudste naar de opvang ging. Zo had ik er de tijd voor om het hem aan te wennen. Nu herkent hij het ritueel en slaapt hij bijna altijd binnen 5 minuten. Wel zijn het slaapjes van 40 minuten. Op de dagen dat mijn oudste ook thuis is, heb ik dan ook geen tijd om die slaapjes te verlengen door er naast te zitten, maar so be it! Het kostte even energie, maar ben wel blij dat ik de kleine boven neer kan leggen. En omdat ik maar heel kort weg ben, kan ik de oudste prima beneden laten. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Gjneee

Hoi! Hier hetzelfde probleem gehad. Zoon van bijna 2 en een kleintje van nu ...
Slim! Ik ga dit ook proberen, handig om op de dagen te doen dat de oudste er niet is. En dan als t er eenmaal goed in zit ook oo de dagen dat de oudste er wel is. Dank!! 🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Cinm

Wij zetten hem in de kinderwagen in de gang met white noise erbii
Wij ook! Werkt perfect. Als je dan de deur uit wil kan je ook zo wegrijden