27 Reacties

5 jaar geleden

Als ze stevig zit zou ik dat inderdaad gewoon doen. De eersten keren met onze oudste zorgde ik ervoor dat ik een grote sjaal bij me had om eventueel iets te stutten.

5 jaar geleden

Men zegt, dat als ze zelf kunnen gaan zitten, dat het kan :)

5 jaar geleden

Ik heb het 1xgedaan, maar dat was bij tuincentrum en die was toch te groot of zo, ze wiebelde alle kanten op. Durfde haar niet los te laten. Terwijl ze toch echt goed kan zitten. Vond het helemaal niks dus. Ik wacht nog even

5 jaar geleden

Ik doe het nog niet , mijn zoontje kan zelf best voor een lange tijd zitten maar gooit zichzelf vaak nog omver haha, vaak als hij erg enthousiast word

5 jaar geleden

Ik doe het echt nog niet. Ik vind het ook echt heel vies als ze aan de kar zou gaan sabbelen.

5 jaar geleden

Wij wel, ze zit, staat en kruipt dus leek me prima. Soms beetje wiebelig maar leek me goede oefening voor d’r evenwicht, zeker straks voor in het fietszitje.

5 jaar geleden

Pas een keer geprobeerd, ze vond het geweldig, lekker met de benen aan het wiebelen 😂 toen was ze bijna 8 mnd..

5 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Als ze stevig zit zou ik dat inderdaad gewoon doen. De eersten keren met on ...
Oh superslim! Ik doe het nog niet. Zet gewoon de cosi in de wagen. Of als ik lopen ben dan is de kinderwagen mijn winkelwagen. Ik heb wel de mazzel dat mijn man de meeste boodschappen doet en sowieso altijd de grote boodschappen.

5 jaar geleden

Sinds 7 maanden en leuk dat ze het vindt 😍

5 jaar geleden

Jaa zo veel leuker boodschappen doen!!

5 jaar geleden

Ik heb t nog niet gedaan, niet aan gedacht want doe altijd boodschappen met de kinderwagen of met de auto en dan in de maxicosy. Nu met Corona vind ik t niet heel hygiënisch

5 jaar geleden

Ja hier ook al! Echt super leuk

5 jaar geleden

Het is gelukt! Ze vond het prima. En voor de mensen die denken dat je Corona krijgt van winkelwagens... Supermarkten zijn geen broeihaarden van COVID-19 bestemmingen. Nou zijn winkelwagens sowieso niet de meest ‘schone’ objecten. Dus doekje met genoeg alcoholpercentage erover en gaan met die banaan!

5 jaar geleden

Ik heb t nog niet gedaan, niet aan gedacht want doe altijd boodschappen met ...
Dat vroeg ik me ook af.. Hoe ga je dan naar de supermarkt? Niet lopend met de kinderwagen denk ik...

5 jaar geleden

Mijn dochter zit al 2 maanden in het zitje. Ik til haar de winkel in, maak het karretje zelf extra schoon zodat het zitje meegenomen is en dan vindt ze het geweldig.

5 jaar geleden

Reactie op Ess-25

Ik doe het echt nog niet. Ik vind het ook echt heel vies als ze aan de kar ...
Je hebt van die speciale doeken die je eromheen kan doen.

5 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Dat vroeg ik me ook af.. Hoe ga je dan naar de supermarkt? Niet lopend met ...
De supermarkt zit hier op loopafstand en wandel dus vaak met de kinderwagen naar de supermarkt om daar boodschappen te doen

5 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Doe ik zo vaak

5 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Haha zeker wel. Sterker nog, als single mama heb ik geen keuze 😂 Óf met de grote boodschappen ga ik met de auto en dan alsnog de winkel in met de kinderwagen. Alle spullen in de kinderwagen laden en soms zelfs nog een krat bier in m’n hand terwijl ik de kinderwagen met de andere hand stuur. Gaat prima hoor, sommige mama’s moeten zich niet zo aanstellen 😛 (hier bedoel ik overigens niemand persoonlijk mee hoor, haha. Gewoon niet zo afhankelijk zijn van de man altijd!)

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Haha zeker wel. Sterker nog, als single mama heb ik geen keuze 😂 Óf met de ...
Ik doe altijd de boodschappen - met of zonder baby - maar kan dat écht niet deftig met enkel de kinderwagen. Daar ben ik motorisch te belabberd voor. 😂