8 Reacties

6 jaar geleden

Heel toevallig heeft ons zoontje van 8weekjes dit ook! Gisteren bij het CB geweest en nagevraagt, ze zei dat ze hier nog niet eerder van had gehoord..(vond ik opzich wel vreemd) dus toevallig dat ik dit nu hier ook voorbij zie komen! Moet zeggen dat ons zoontje s'nachts wel 9 van de 10 keer met zijn ogen dicht slaapt.. misschien dat het dus eerder overdag voorkomt dat ze dan minder vast slapen ofzo?

6 jaar geleden

Mijn dochter (bijna 10 weken) doet dat ook soms. Ze heeft dan haar ogen half open. Mijn vriend doet het ook soms.. het is dus erfelijk. Ik heb echter niet het gevoel dat ze er slechter door slaapt.. wel is ze sneller weer wakker/afgeleid. Soms help ik der een beetje met haar ogen sluiten.

6 jaar geleden

Ik haal mijn vingers dan over haar oogjes en dan sluit ze ze goed

6 jaar geleden

Onze zoontje is nu 12 weken en slaapt al vanaf de dag dat die geboren is met zijn ogen open .. en als ik dat zie dan doe ik met mijn handen over zijn hoofdje en dan maak ik zijn ogen dicht ik had dat ook bij mijn oudste zoon dus ik ben het wel gewend dat hun allebei dat doen .. Maar is niks ernstig hoor hoef je geen zorgen over te maken

6 jaar geleden

Onze zoon van 8 weken doet dit ook (vooral op de dag) het bewegen met de ogen is niks geks dat die je zelf ook als je slaapt/droomt.

6 jaar geleden

Reactie op LMVDH

Heel toevallig heeft ons zoontje van 8weekjes dit ook! Gisteren bij het CB ...
Wat toevallig! vaak slaapt hij snachts iid beter dan overdag, terwijl ik overdag de rolluiken dicht doe om t zo donker mogelijk te maken.

6 jaar geleden

Hey dit zie ik bij onze kleine zoon ook. Gek is dat om te zien ja. Mijn man dacht altijd dat hij wakker was en ging met hem praten. Terwijl hij echt sliep. Nu heeft hij het afgeleerd. Ik hoorde van mijn moeder dat kl nog steeds zo slaap. Terwijl ik wel veel dieper slaap dan hem overdag. Klopt wat jullie zeggen overdag slaapt hij heeeeeel licht. Snachts zijn zijn ogen wel dicht.

6 jaar geleden

Ik hoorde van mijn moeder dat ik jaren lang met mijn ogen open sliep👀 heb er niks aan overgehouden. Mijn zus vond het altijd eng om mijn kamer in te gaan en mij zo te zien slapen😊