52 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb het gedaan met me tweeling en hun vonden het heerlijk is ook super goed voor de krampjes

6 jaar geleden

Ik ben ook van plan om te gaan maar wacht nog even af tot de eerste vaccinatie

6 jaar geleden

Wij hebben via bol.com een nek float gekocht. Vandaag gebruikt en onze zoon van 8 weken vond het heerlijk!

6 jaar geleden

Ik wil dit ook graag doen ! Ik weet dat gewoon zwemmen pas mag na de inentingen Maar met die spa hoeft dat niet toch?

6 jaar geleden

Onze kleine man vond het heerlijk! Heel leuk om te zien ook als ze in het water zitten. Thuis hebben we geen bad dus wij gaan dan naar de Baby Spa zelf. Normaal zou je ook de familie editie kunnen boeken dan kun je er ook bij (in een groter bad) nu vanwege corona volgens mij niet mogelijk.

6 jaar geleden

Reactie op Juliehm

Wij hebben via bol.com een nek float gekocht. Vandaag gebruikt en onze zoon ...
Ik zit ook te kijken maar zie alleen maar zwemringen vanaf 3 maanden. Welke hebben jullie?

6 jaar geleden

Ik wil dit ook graag doen ! Ik weet dat gewoon zwemmen pas mag na de inenti ...
Heb gereserveerd 2 dagen voor de inentingen. Waarom beter na de vaccinatie?

6 jaar geleden

Reactie op Nasje

Heb gereserveerd 2 dagen voor de inentingen. Waarom beter na de vaccinatie? ...
Weet ik niet, ik las dat over gewoon babyzwemmen

6 jaar geleden

Reactie op Nasje

Heb gereserveerd 2 dagen voor de inentingen. Waarom beter na de vaccinatie? ...
Omdat ze dan ingeënt zijn tegen de meeste infecties en daarom beter beschermd zijn en weerstand kunnen bieden tegen dingen die ze op kunnen lopen in een zwembad

6 jaar geleden

Ik wil dit ook graag doen ! Ik weet dat gewoon zwemmen pas mag na de inenti ...
Nee het water wordt in zo'n spa na elke baby ververst en er zitten geen schadelijke stoffen in, dus je kindje kan er gewoon in. (Babyzwemmen kan ook al wel in n normaal zwembad, als jijzelf de kinkhoestvacci heb gehad met 22wkn, heb ik toevallig gisteren nagevraagd aan het cb. Wel opletten dat je kindje niet met dr koppie onder water gaat dan.)

6 jaar geleden

Reactie op LaLaLottie

Nee het water wordt in zo'n spa na elke baby ververst en er zitten geen sch ...
Ah thanks ! Dat dacht ik idd ook.

6 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Ik zit ook te kijken maar zie alleen maar zwemringen vanaf 3 maanden. Welke ...
Ik zie dat die van ons inmiddels is uitverkocht.. ik had ook gezien dat je via drijfmaatje er een kon aanschaffen. Is wel duurder maar exact dezelfde.

6 jaar geleden

Zijn wij gisteren gaan doen met ons mannetje! Echt de moeite, zo zalig om hem zo te zien genieten.. En bij ons was er ook een babymassage bij, hij genoot er echt van 🥰

6 jaar geleden

Reactie op Juliehm

Wij hebben via bol.com een nek float gekocht. Vandaag gebruikt en onze zoon ...
Welke heb je gekocht ?

6 jaar geleden

Ja wij zijn ook geweest toen was ze 4 a 5 weken oud ze vond het heerlijk hier dreef ze net was ze nog iets gespannen, daarna ontspande ze helemaal😍

6 jaar geleden

🥰

6 jaar geleden

Ik vind al die foto's echt té schattig!

6 jaar geleden

Wij zijn geweest en ze vond het heerlijk

6 jaar geleden

Weet ik niet, ik las dat over gewoon babyzwemmen
Dat heeft te maken met op temperatuur kunnen houden. Dat zouden baby’s kunnen rond de 2 / 3 maanden. Heeft niks te maken met de vaccinaties zelf ;)

6 jaar geleden

Ik wil dit ook gaan doen met onze dochter. Iemand ervaring met een goede babyspa in de buurt van Amersfoort? Zo niet, hebben jullie ‘gewoon’ gegoogled en een uitgekozen? Ik ben bang een slechte babyspa uit te kiezen...🙄