18 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben gewone babyfoon en aparte camera gekocht met app. Van ezviz. Mini camera.
3 jaar geleden
Ik heb deze bij action gekocht voor 19,99 in de aanbieding. Ik ben mega tevreden. Het is pikkedonker op z'n kamer maar het beeld is kraakhelder. Je download een app op je telefoon en je moet codes en je netwerk wachtwoord etc invoeren voor je beeld hebt (eenmalig) dus anderen kunnen niet zomaar via de app meekijken, daar is je netwerk sleutel en wachtwoord voor nodig.
3 jaar geleden
Je kan bewegingsmelder aanzetten, je kan erin praten als je wilt. Je kan foto's maken en filmpjes opnemen.
3 jaar geleden
Ik heb de camera van de action een tijd geleden gehaald hij was 30 euro en via een app op de telefoon met een hele goeie nachtcamera ook je kan het ook instellen of je de nacht functie aan of uit wilt houden, enige nadeel is dat hij 5 seconden achter loopt maar dat is voor mij niet een probleem
3 jaar geleden
Wij hebben een hele fijne grote van Luvion. Mega groot beeldscherm, de van kunnen we heen en weer bewegen, je kan in- en uitzoomen, je kan erin praten, je kan een melodietje aanzetten als ze even beginnen te huilen zodat ze toch weer in slaap vallen en je er niet meteen heen hoeft, in de cam zelf zit nog een nachtlampje, beeld kan je aan en uitzetten... echt een super fijn ding!
3 jaar geleden
Wij hebben geen babyfoon, is er nog niet van gekomen om er 1 aan te schaffen en dat bevalt eigenlijk prima
3 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Wij hebben een hele fijne grote van Luvion. Mega groot beeldscherm, de van ...
Deze hebben wij ook. Iig een Luvion met dezelfde functies. Werkt uitstekend, niet via WiFi (dus super veilig). Echt een van de dingen waar ik geen moment spijt van heb gehad!
Door het supergrote beeldscherm kun je je kindje zelfs zien ademhalen. Heel erg fijn
3 jaar geleden
Reactie op Tess_90
Misschien een domme vraag, maar hoe heb je dit geplaatst bij / aan / op het ...
Ik zie deze bij de Kruidvat voor twee tientjes. Is dat hetzelfde concept?
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-smart-indoor-ip-camera/p/5314114?gclid=CjwKCAiAjeSABhAPEiwAqfxURbHxg4f_yUdt1-k0pi4SEr6xFCV-V9br0TUwDtsLHMkIQb3rd2xfCBoCcH4QAvD_BwE
3 jaar geleden
Reactie op Tess_90
Misschien een domme vraag, maar hoe heb je dit geplaatst bij / aan / op het ...
Is geen domme vraag hoor. Voor nu zit hij met een plakker die bijgeleverd is vast geplakt aan de bedrand. Maar dit is tijdelijk. Hij kruipt nog niet z'n hele bed door en gaat ook nog niet in z'n bed zitten of staan dus dat kan nu nog. maar dat wordt straks anders en dan denk ik dat hij op een muur plankje komt te staan of boven op de kledingkast. Je kan de camera een beetje buigen naar boven of beneden
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Hier ook een Luvion. Keuze gemaakt ivm veiligheid (niet te hacken) en inder ...
Wij hebben ook een Luvion, echt een hele fijne babyfoon. Inderdaad niet te hacken en ook een fijn groot scherm. Je hebt van luvion verschillende types in verschillende prijsklassen dus misschien even de moeite waard om uit te zoeken welke fijn en een beetje betaalbaar is.
3 jaar geleden
Reactie op Daniela xm
Wij hebben ook een Luvion, echt een hele fijne babyfoon. Inderdaad niet te ...
Ik lees juist hele andere dingen over deze babyfoon🙈.
https://www.consumentenbond.nl/babyfoon/luvionalecto
Maar goed, indien iemand ‘kwaad’ wil en capabel genoeg is valt elk systeem te hacken.
3 jaar geleden
Wij gebruiken met een oude iPhone de app babyfoon 3G. Is echt een aanrader! De camera functie werkt prima. We hebben de iPhone in een auto houder geplaatst op de kamer van onze dochter. Het is super simpel om iPhones ter koppelen en de app werkt altijd goed
3 jaar geleden
Reactie op Baby Versteynen
Wij hebben gewone babyfoon en aparte camera gekocht met app. Van ezviz. Min ...
Dit is een foto genomen van het beeld dat je krijgt. Super compact om ook mee te nemen op andere plaatsen, snel te installeren. Je kan ook inzoomen, geluid en beweging instellen maar dat doen wij niet. Dit is back up op de andere babyfoon.