10 Reacties

6 jaar geleden

馃槀馃槀馃槀馃槀馃檲馃槝鉂わ笍馃挋

6 jaar geleden

馃槀馃槀馃槀馃槀馃檲馃槝鉂わ笍馃挋
True story 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

6 jaar geleden

Raar maar waar maar hubbie en ik waren er na 1 week al uit voor zowel een jongens naam als een meisjes naam. Tenminste ik ben nu pas 7+2 zwanger maar als we nu een naam moesten vastleggen dank wisten we het wel. We willen alletwee een korte nederlandse naam en ik wil graag dat die in het Engels ook uit te spreken ( niet zoals mijn naam: Lotte wordt loddie in Engels). Ik ben benieuwd of we er over 7 maanden nog zo over denken.

6 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
In het Nederlands heet de app Kinder. Werkt indd enorm fijn om iig een beetje te kijken wat jullie beide mooi vinden. Daarnaast kun je instellen welke type namen je wilt. Engels, Spaans, Nederlands bijv. Maar ook lang of kort enz. Op die manier hebben wij nu al een aantal idee毛n die we beiden leuk vinden en daarvoor leken we mijlen ver uit elkaar te liggen.

6 jaar geleden

Je zou kunnen kijken want wrs staat Turks er ook wel bij 馃憤

6 jaar geleden

Reactie op Prilgeluk

Je zou kunnen kijken want wrs staat Turks er ook wel bij 馃憤
Oh wat goed. Thanks!

VRIEND

6 jaar geleden

Bedankt! Op zoek naar Turkse namen dus heel handig 馃榿

6 jaar geleden

De app CharliesNames. Je partner kan hem ook installeren en als je dan met elkaar linkt krijg je een mooi overzicht welke namen jullie beiden mooi vinden. Het werkt net als Tinder: vind je het wat dan swipe je de ene kant op, vind je het niets dan swipe je de andere kant op. Zo ben je zo door die 2000+ namen heen. En o ja, op basis van je antwoorden stelt hij nieuwe namen voor. Mijn man kreeg daardoor ook andere namen te zien dan ik.