5 Reacties
3 jaar geleden
Ik lees mee! Wij zijn gister net weer geweest voor het eerst en precies net zo! Draaaamaa, hij was zo bang zodra mijn man dieper het water in ging met hem op zijn arm. Maar ook het ondiepe leek hij niet fijn te vinden. En thuis in bad inderdaad geweldig, sputteren tot aan het plafond
3 jaar geleden
Hier was het andersom🙈 peuterbad en ondiepe alleen maar huilen en aan ons vastklampen en in ons klimmen. Daarna uit wanhoop het bubbelbad in, daar kon hij staan (waar je zelf op zit) en kon zich vasthouden aan de rand. Wat een lol had hij, daarna diepe bad geprobeerd, dikke pret. Vervolgens peuterbad weer geprobeerd, drama! Wil alleen maar in het diepe😅 voor ons was het ook een zoektocht om hier achter te komen. Heb helaas geen tips, maar hoop dat je er achter komt wat hem zo angstig maakt. Succes x
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Even out of the box denkend... Waarom moet een kindje babyzwemmen leuk vind ...
Ja die gedachte heb ik zelf precies zo gehad. Maar het zwembad hanteert een jaarabonnement, en pas daarna mag je maandelijks opzeggen. Door de 5 maanden lockdown tussendoor hanteren ze nu dus nog tot januari 2022 dat het jaarabonnement duurt... Zou het zonde vinden om wel te moeten betalen en geen gebruik van te maken. Maar als dit zo doorgaat dan is het maar zo hoor, geen strijd idd, het moet wel leuk blijven.
3 jaar geleden
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/sportschool-abonnement-tijdens-corona
Volgens mij heb je wel recht op geld terug als ik dit zo lees. Kan mij ook voorstellen als je geen zin hebt om dit gesprek aan te gaan. Wellicht kan je samen met de zwemvereniging tot een goede oplossing komen