11 Reacties
3 jaar geleden
Mijn zoontje kruipt er zelf uit, als hij op de grond staat.. 🤦♀️
Op een standaard was hier al lang geen optie meer! Ik heb hem dus toevallig van de week weg gedaan.
Gelukkig zijn wij gezegend met een groot bad en daar gaat hij maar al te graag in..
Doe vooral waarbij jij je goed voelt, en als dat veilig is, is dat het belangrijkste!
3 jaar geleden
Ik heb zon zitje. Is volgen mij officieel voor in bad.. ik zet hem dan nét niet helemaal onder de douchekop, zodat gezichtje een beetje vrij blijft van het water.. 😊 en soms spring ik erbij onder (ik sta dan als het ware boven hem) en douchen we samen. Als ik zeep gebruik is dat alleen voor de haartjes en de rest glijd dan wel een beetje langs zijn lichaam. Want meer is in mijn ogen niet nodig om te wassen met zeep.. ideaal! En moet voor mijn gevoel niet zover te bukken. Ja eventjes voor de haartjes dan😊
3 jaar geleden
Wij hebben zijn kleine badje op de grond staan ipv de standaard. Hebben deze stap gezet omdat ik juist pijn in mn rug kreeg van dat hoge badje. Dit werkt voor ons super. Bukken hoeft alleen terwijl ik hem was. Wij douchen ook meteen. Dan ga ik eerst en kan mn zoontje lekker spelen. Daarna gaat mn man eronder en kan hij dus lekker lang in bad. We houden hem zo in de gaten en zijn zelf ook meteen klaar voor de dag. Werkt voor ons super.