14 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben sinds begin april een Dolly! We zijn er zoooo blij mee! Ik lag niet wachten tot onze jongste telg ook mee mag! De Dolly is een twee wieler, super licht. Ik had 'n proefrit met hele dikke buik en fietste er nog zo op weg! Ze komen overigens aan huis voor 'n vrijblijvende proefrit. En hij wordt thuisbezorgd. Echt top! Hij lijkt wel op de urban arrow, maar onder aan de streep was deze gewoon goedkoper 😜. Super tof dat je de fiets en bak zelf kunt samenstellen!
Het lijkt wel of ik aandelen heb 😂 Maar nee... Gewoon heel blij mee!
5 jaar geleden
Wij hebben een Johnny Loco driewieler! Ik heb voor deze gekozen omdat hij er super tof uitziet 😅 Gelukkig bleek hij ook nog eens heel fijn en heel soepel te fietsen. Ik vervoer m’n twee dochters (4,5 en 10weken) er af en toe al in. Vond het wel even wennen qua fietsen, maar ben er heel blij mee. Past mega veel in de bak, dus ideaal voor naar het strand/bos als je veel mee wil nemen!
5 jaar geleden
We hebben de troy! Zo fijn met 3 Kids, nog even wachten tot hij 4 maanden is (ivm nekje)
5 jaar geleden
Wij hebben een cargo long van bakfiets.nl .
Zonder elektrische ondersteuning. Fietst perfect. Met 2 wielen, is minder lomp qua rijcomfort vonden wij. Onze dochter (10wkn) kan in de maxicosi met maxi cosi houder zo lekker mee. De leverancier van de maxi cosi houder zegt vanaf 2 mnd, de bakfietsfabrikant zegt vanaf 3 mnd. Wij fietsen er al heerlijk mee rond over asfalt. Madame kijkt haar ogen uit! En erg praktisch!
Nieuw zijn alle bakfietsen vrij prijzig. Wij hebben hem overgenomen van iemand uit de buurt hier. Voor gemiddeld 500 euries fiets je heerlijk rond!
5 jaar geleden
Wij hebben een vogue driewieler met elektrische ondersteuning. Ben er heel blij mee. We hebben een driewieler omdat dat lekker stabiel is. Wel even wennen met sturen. In de bak hebben we een babymee houder voor maxi cosi met daarin een vaste (extra) maxi cosi dus baby zit er zo in. Ik vind het echt ideaal!
5 jaar geleden
Wij hebben een Babboe Curve-E (sinds april) met elektrische ondersteuning en 2 wielen aan de bak.
Er kunnen 4 kindjes in, of 2 kindjes en de Maxi-Cosi in een houder.
De jongste (10 weken) is van de week voor het eerst mee geweest, was heerlijk! Het sturen is inderdaad even wennen, maar dat is ook zo met een eenwieler. Heb wel eens op een Urban Arrow gefietst, maar dat was ook heel erg wennen. Je kiept sneller om met een eenwieler. En een Urban Arrow is echt een duur grapje 😱
Kleine tip: als je een tweedehands bakfiets koopt, let dan even op het aantal kilometers en de staat van de batterij, een nieuwe kost algauw 500 euro!

5 jaar geleden
Wij hebben sinds 2 maanden een urban arrow... Zoooo blij mee! Spijt dat we hem niet vroeger hebben gekocht.
3 kiddo's fietsen vlot overal mee naartoe.
2 oudste (6&4) op een bankje en dochter van 12 weken in de Maxi-Cosi
Ik fiets nu echt overal naartoe, zo heb ik ook mijn eerste sport na de bevalling 😜
5 jaar geleden
Ik wilde eerst een bakfiets halen.. maar kan mijn elektrische fiets niet missen.. fiets er zo graag op al 3 jaar.. heb mij een fietskar aangeschaft en een spiegel voor op mijn stuur dat ik haar kan zien.. en de oudste van 2,5 zit nog lekker achter op bij mij vind hij geweldig.. in de regen samen met zijn zusje in de kar.. Ik vind het makkelijk en het is een fietskar en buggy ineen.. wil.je wandelen even loskoppelen en je kan ermee weg.. ben er heel blij mee.. 😃😃
5 jaar geleden
Ik heb een bakfiets gekocht en daar bij een kleine buggy (5.6 kilo) die makkelijk in te klappen is en dook lekker klein zodat hij in de bakfiets past.
Makkelijk voor eventjes naar het centrum of naar vrienden en familie.
Heb zelf hard gespaard en een sponsoring (€750.00) gekregen van stichting HersenZ. 🤗
Autorijden NEE
Fiets en kinderzitje NEE
Ik rechts verlamd.. herseninfarct

5 jaar geleden
Wij hebben nu 4 jaar een bakfiets van bakfiets.nl met twee wielen. Het fietsen er op went heel snel. Er passen drie kids in onze bakfiets. Twee op het bankje en de maxi cosi. Ideaal met naar school
Brengen, boodschappen doen etc. Onze bakfiets wordt iig bijna dagelijks gebruikt. Wij hebben er ook een regenhoes bij. Die gebruiken wij niet alleen met regen maar ook met hele koude dagen. Wat ik fijn vond is dat wij bij onze jongste twee kids ook hun eerste zomer hebben kunnen fietsen ipv wachten tot 9 maanden