11 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg! Zit precies met hetzelfde😀

3 jaar geleden

Wij hebben de Bumba ballenbak via bol.com. Is hier echt een groot succes!

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht van Meowbaby via Amazon. Echt een geweldig ding. Is een hindernisbaan met losse blokken en een ballenbak. Omdat ze heel erg van klimmen houdt. De ballenbak is niet groot maar ze heeft er veel plezier van. Ze wil er niet in zitten maar staat er liever naast en is dan lekker met de ballen in de weer.

3 jaar geleden

Reactie op LadySophie

Wij hebben deze gekocht van Meowbaby via Amazon. Echt een geweldig ding. Is ...
Wat vindt je van de kwaliteit van het schuimrubber. Je leest best wel vaak dat het heel snel zijn vorm verliest.

3 jaar geleden

Reactie op mars1012

Wij hebben de Bumba ballenbak via bol.com. Is hier echt een groot succes!
Die hebben wij ook.. super handig ding en makkelijk weer op te bergen en schoon te maken. Van het weekend nog in bad gelegd met de ballen en lekker dethol erbij.

3 jaar geleden

Reactie op LadySophie

Als ik t zie denk ik wwwwoowwww leuk! Maar t ruimte wel echt kak op zeker? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Lianne_1989

Wat vindt je van de kwaliteit van het schuimrubber. Je leest best wel vaak ...
Ik vind dit dus echt beter dan verwacht. Het is zacht maar stevig. Ze kan er goed op klimmen. Heb hem natuurlijk nog niet zo lang maar vorm is nog precies hetzelfde. Voelt ook echt als goede kwaliteit

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op LadySophie

Geweldig! Leuke tip, wij dachten ook aan een ballenbak maar gaan nu ook deze doen, heel tof 👌🏼

3 jaar geleden

Reactie op Baby_F

Geweldig! Leuke tip, wij dachten ook aan een ballenbak maar gaan nu ook dez ...
Superleuk! Ja hij is echt geweldig en je hebt ook nog verschillende kleuren. Vooral veel variatie in de kleuren ballen ook 🤩

3 jaar geleden

Wij hebben de ballen in de box gedaan. Ons meisje vond voorheen de box maar niks, maar nu vermaakt ze zich er goed in. De ballen hebben wij via Amazon gekocht.

3 jaar geleden

Reactie op Manon Lankreijer

Wij hebben de ballen in de box gedaan. Ons meisje vond voorheen de box maar ...
Aaaah dat is ook slim! Wij dachten aan het opblaasbadje, maar dit is nog handiger! Thanks!