24 Reacties
4 jaar geleden
Mijn dame zet wel grote ogen op als ik trap loop. Kan me voorstellen dat het gek voelt de beweging naar beneden in plaats van alleen vooruit. Maar je kan haar toch ook gewoon liggend op je arm de trap op en af tillen dan heb je een hand over voor de leuning.
4 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Mijn dame zet wel grote ogen op als ik trap loop. Kan me voorstellen dat he ...
Zo doe ik het nu ook idd, maar ik ben links en met rechts heb ik haar niet lekker vast als ze ligt en ook niet rechtop naar me toe. Ik wil haar het liefst met rug naar me toe en tussen haar benen vasthouden
En met links hou ik dus de trapleuning vast. (Geleerd met werk (gastouder) hou ALTIJD de leuning vast)
VRIEND
4 jaar geleden
Hier andersom. Ik vind de trap zelf vreselijk. Mijn zoon is zo nieuwsgierig, die draait in mijn armen zo ver rond om te kijken dat ik hem met twee armen vast moet houden. Dan gaat de leuning vasthouden dus niet. Maar met één arm vasthouden is zo instabiel. Hoe doen jullie dat?
4 jaar geleden
Ik draag mijn zoon de trap af bovenop mijn heup geklemd en met mijn arm eronder. Zo zie ik dus de volledige trap, heb een hand vrij en hij kijkt omhoog waardoor hij de diepte niet ziet. Zo heb ik het geleerd van de kraamzorg, ook omdat wij katten hebben en ik zo vrij zicht op de trap heb.
4 jaar geleden
Zo vind ik het het veiligst, maar zo is ze dus bang....
Ik snap dat ze het zo een beetje eng vind. Ik zou zo eens een foto maken van hoe wij het doen (hij ligt nu te slapen 😉)
4 jaar geleden
Ik snap dat ze het zo een beetje eng vind. Ik zou zo eens een foto maken va ...
Probleem is dat de leuning aan de verkeerde kant is voor mij, dus ik moet met mn 'verkeerde' arm tillen. Maar ben benieuwd, misschien dat dan lukt.
4 jaar geleden
Zo vind ik het het veiligst, maar zo is ze dus bang....
Maar als je haar zo vast hebt kan het toch ook perfect met haar andersom? Als je haar schouder dan iets klemt onder je arm dan kan ze ook niet teveel achterover leunen. Jammer genoeg slaapt mn meisje anders had ik even een foto gemaakt hoe ik het bedoel.
4 jaar geleden
Reactie op MerlinB
Vind jij het ook spannend met haar op de trap? Misschien voelt ze dat aan
Nee helemaal niet zelfs.
4 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Maar als je haar zo vast hebt kan het toch ook perfect met haar andersom? A ...
Ja ik snap wat je bedoeld, maar ze beweegt veel en kan zich dan draaien
4 jaar geleden
Ja ik snap wat je bedoeld, maar ze beweegt veel en kan zich dan draaien
En nu is haar nek wel stevig genoeg, maar die was eerst ook nog te onstabiel
4 jaar geleden
Let niet op het pak dat ik aan heb, we hebben een pyjama dagje 🙈 Maar zo houden mijn man en ik hem dus vast op de trap. Beetje op je heup en helemaal op je arm. Ligt dan heel vast. Lukt perfect aan beide kanten, dus trap op en af.
4 jaar geleden
Op deze manier gaat ons meisje nergens heen. Op de foto is ze redelijk aan het worstelen maar ze krijgt haar hoofd niet verder achterover.