Onze dochter (30-01 / 9 maanden) is opeens bang voor de föhn. Gillen en dikke tranen. Ook ons espresso apparaat kan ze niet waarderen. Herkent iemand dit? En hoe pak je het aan?
Jup, hier hetzelfde, met 8 maanden opeens bang voor de stofzuiger, föhn en staafmixer. Ze is nu 9 maanden en van de een op de andere dag was het weer verdwenen.
Ik zorg dat ik vlak voordat ik hard geluid ga maken al wat praat zodat de overgang van stilte naar lawaai niet groot is. Dan vindt hij het niet erg meer
Ja, onze oudste dochter was ineens doodsbang voor de stofzuiger. Ze ging heel hard huilen. Is vanzelf overgegaan na een paar maanden. Wij hebben haar gevoel gewoon erkend en haar getroost, maar we zijn niet gestopt met stofzuigen haha
Hier alleen met hard krakende dingen! Ik mag geen nieuwe vuilniszak in haar luieremmer doen, dan is het meteen huilen. 😂 het gekke is dat ze zelf zo’n krakend knisperdoekje heeft en die vind ze prima.. kieskeurige baby 😂
Hier al als iemand hoest of niest of de hond onverwachts achter de kat aan gaat. Het liefste zo dramatisch mogelijk op de vloer in huilen uitbarsten. Eerst troostte ik hem, maar ik heb door dat ik dit beter niet kan doen. Betrapte hem vanmiddag erop dat hij uiteindelijk de vloer aan t kussen was en doodleuk verder ging met spelen 😅