11 Reacties
VRIEND
4 jaar geleden
Als je op mijn naam klikt en tussen mijn topics gaat kijken zie je dezelfde vraag, kwestie van niet lang op antwoord hoeven wachten 馃槈
4 jaar geleden
Jaa dit hebben wij ook gehad geen bedomrander gedaan vanwege de veiligheid
Maar met slaapzak kruipt ze minder snell omhoog
Dus meestal als zij op bed gaat leg ik haar zo laag dat haar voeten tegen de onderkant komt
En dan 2/3 uur later als wij gaan slapen trek ik haar weer omlaag. Meestal gebeurt het dan niet meer snachts misschien 1 keer in de week dat ze dan helemaal bovenin ligt
4 jaar geleden
Ik heb gehoord een langere slaapzak onder aan het bedje onder de matras steken zo heeft hij minder bewegings ruimte. Ik heb het zelf niet geprobeerd omdat mijn zoontje echt extreem hevig is en omdat hij zo sterk is in zen hoofdje en armen dat hij vooral met het bovenlichaam zich beweegt enzo dus nog tegen de rand komt. Wat wij hebben gedaan is een bedomrander met gaatjes in zodat hij kan ademen. Dit helpt wel maar niet genoeg ...
4 jaar geleden
Wij hebben een bedomranden gekocht ja want onze zoon kruipt naar de zijkant en gaat met zn voeten uit het bed hangen tussen dr speilen we vonden het erg gevaarlijk zo komt hij vast te zetten. Daarnaast is hij al 5,5 maand dus hij laat echt wel van zich horen als hij ongemakkelijk ligt.
4 jaar geleden
Ik heb er een bedomranding in zitten in de ledikant omdat mijn dochter 5 mnd elke keer met haar been of arm klem zat en pijn had.. ook heb ik een nannycare sensormatje inzitten voor de zekerheid. Mocht er iets gebeuren dan krijg je een luid alarm. Deze werkt goed bij mijn zoontje helaas nodig gehad met 28 weken geboren en stopte met ademen als hij verkouden was. Dus maar voor de zekerheid dat ik ook nog kan slapen馃槈