16 Reacties

5 jaar geleden
Ik had eerst de Puckababy, maar daarin had onze dame te veel ruimte. Daarna overgegaan op de Pacco inbakerdoek, deze bevalt veel beter omdat ze strakker kan worden ongebakerd. Daarmee is er ook geen kans op bevrijding. Hij wordt ook genoemd door de consumentenbond: https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/inbakerproducten.

5 jaar geleden
Wij hebben ze ook allebei, zowel pacco als meyco swaddle me. En onze ervaring is ook dat de pacco veel strakker kan. Ons zoontje beweegt ook meer in de meyco dan in de pacco: daar komt hij niet vanzelf uit (3 lagen klittenband). Prijs is wel een stuk hoger, maar wie weet kun je hem 2e hands overnemen? Ze worden bv ook zgan aangeboden op marktplaats. Succes!

5 jaar geleden
Ik heb een woombie. Hieruit kunnen ze zich niet bevrijden. Ze kunnen alleen met hun vingertjes door het hoofdgat heen waardoor onze oudste het voor elkaar kreeg haar speen te pakken. Voordeel is dat de grotere slaapzakken ook de optie hebben om de armen er uit te halen om te wennen of voor het moment dat ze gaan draaien.

5 jaar geleden
Ik gebruik geen inbakerzak, hij wordt er woest van! Blijft alleen maar huilen en bewegen met zijn armen.. Als ik in de Maxi-Cosi zijn armen onder de dekens stop rommelt hij al net zo lang tot zijn armen boven de dekens zijn. Dan maar geen inbakerzak, hij ligt nu overigens op zijn buik dus dan heb je geen zwaaiende armen

5 jaar geleden
Ik had precies dit met mijn kereltje. Sinds afgelopen week slaapt ie niet meer ingebakerd, maar ik had dus speciaal woombie zakken gekocht. Elastisch en dicht te ritsen. Lekker strak. Dit was voor hem ideaal.
Ik heb ze net op marktplaats gezet, heb er 2 en 1 van ergopouch.

5 jaar geleden
Ik heb enkele tijd terug via marktplaats 5 Pacco inbakerdoeken gekocht. Werken fijn en mijn kleine krachtpatser weet alleen zijn armpjes omhoog te wurmen, maar nog wel zo dat hij zich niet los krijgt.
Ivm de prijs en dat mijn kleine krachtpatser van 10 weken al van buik naar rug kan besloten om ze niet nieuw te kopen.

5 jaar geleden
Hier een ware Houdini, elke keer weer. Ook een meyco.
Vrijdag 10 weken oud, slaapt heerlijk, en trekt alleen dr linker hand er uit, ze blijft het doen.
Bij het ochtend slaapje ligt ze zonder doek, dan is ze wel onrustiger, en overdag in de box op haar zij in een zijligkussen ivm voorkeurs houding, dan wel even nijdig, maar slaapt al snel als ik even de prikkels weg neem.
Cb zegt de doek mag strakker, maar dan kan het klittenband niet op elkaar!
Ze weegt ongeveer 4900 gram en is 57 cm

5 jaar geleden
Wij hebben de swaddle up van love to dream, zoontje worstelde zich ook overal uit. Deze zorgt ervoor dat hij zich niet wakker kan slaan maar geeft hem wel wat bewegingsruimte en de handjes omhoog naast het hoofd zoals veel baby's graag liggen. Ook kan deze later als gewone slaapzak gebruikt worden dus gaat lang mee