Ons meisie is nu bijna 9 maanden, sliep met paar weken vanaf de geboorte al door.. Maar sinds maand 6/7 is ze bijna iedere nacht wel wakker.. Niet krijsen maar huilerig, dan ga ik erheen, speentje, even bij me, valt ze meestal vrij snel weer in slaap en leg ik haar weer terug. Dit vaak 2x in de nacht, begin van de nacht.. Geen teken van honger of iets, gewoon even bij me en dan is het goed.. Maar het breekt me echt op, ik ben zo moe.. En heb echt al van alles geprobeerd, bed anders, topping matras op haar gewone matras, met deken, zonder deken pfff weet het niet.. Bij het cb zeiden ze omdat ze nogal vlot is met haar ontwikkeling dat ze daarom daar snachts misschien ook nog mee bezig is.. Ik heb allemaal slaap kindjes maar deze dame denkt er toch anders over. Herkennen meerdere moeders dit? Iemand nog ideeën?
Slaapt ze overdag genoeg? Het beste is met deze leeftijd om de 2-3-4 urige regel aan te houden (tijden staan voor wakkeruren na het slaapje) hierdoor gaan ze snachts ook beter slapen🤎