14 Reacties

2 jaar geleden

Heb je hier wat aan?

2 jaar geleden

Plas opvangen doe ik met mijn zoontje op schoot. Kleermakers zit en zoontje op schoot met zn piemeltje in een potje en hopen dat hij snel moet. Samen ondertussen boekjes lezen en spelen. Sterkte!

2 jaar geleden

Plasje inleveren bij de huisarts inderdaad en geen risico's mee nemen. Is bij die kleintjes nog allemaal super onduidelijk waar en of ze pijn hebben bijvoorbeeld. Koorts was hier een eerste symptoom en veel huilen want het schijnt inderdaad erg pijn te doen (wij dachten dat het een sprongetje was toen der tijd 🤯)

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje dacht ik ook blaas/plas problemen, maar dat bleken zijn darmen te zijn. Waarom denk je dat hij blaasontsteking heeft?

2 jaar geleden

Reactie op Kdemian

Bij mijn zoontje dacht ik ook blaas/plas problemen, maar dat bleken zijn da ...
Hij is voor zijn doen erg humeurig en huilt veel. Daarnaast zegt hij steeds dat hij pijn heeft zodra wij zijn luier verschonen, het verschonen is dan ook echt een drama.. Ook pakt hij regelmatig naar zijn kruis en gaat hij een beetje door zijn knieën. Net alsof hij pijn heeft hij het plassen?

2 jaar geleden

Reactie op mama1-24

Hij is voor zijn doen erg humeurig en huilt veel. Daarnaast zegt hij steeds ...
Het gedrag met luier verschonen, z'n kruis pakken en door z'n knieën gaan doet mijn zoontje van 21 maanden ook regelmatig op het moment. Heb nooit stilgestaan bij een blaasontsteking... Dacht dat het wel weer een fase zou zijn eigenlijk...

2 jaar geleden

Reactie op mama1-24

Hij is voor zijn doen erg humeurig en huilt veel. Daarnaast zegt hij steeds ...
Ja dat deed ons zoontje ook. Ik zou idd even afspraak maken, hopelijk knapt hij snel op.

2 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Het gedrag met luier verschonen, z'n kruis pakken en door z'n knieën gaan d ...
Klopt.. Dat dacht ik eerst ook.. Tot hij zei dat hij daar ook pijn had. Even in de gaten houden!☺️

2 jaar geleden

Je hebt ook speciale opvangzakjes voor urine welke je in de luier kan plakken.. deze hebben wij ook een keer van de huisarts meegekregen toen we van ons zoontje urine moesten opvangen 🙂 wel was hij toen nog veel kleiner, dus ik weet niet of deze ook nog te gebruiken zijn met 21 maanden, maar het lijkt me haast wel 😊

2 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Je hebt ook speciale opvangzakjes voor urine welke je in de luier kan plakk ...
Ja die zakjes kun je bij apotheek halen.

2 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Je hebt ook speciale opvangzakjes voor urine welke je in de luier kan plakk ...
Goeie tip! Thnx

2 jaar geleden

Benieuwd of je het nog hebt laten onderzoeken...?

2 jaar geleden

Toevallig m'n zoontje heeft precies hetzelfde...hoe ist afgelopen?